środa, 4 grudnia 2013

Szczęśliwy dzień...........


 Każdy ra­nek da­je szansę na to, by wie­czo­rem móc po­wie­dzieć: to był szczęśli­wy dzień. Tak myślę, że ostatnie dni należą do szczęśliwych. Po pierwsze otrzymałam wspaniały prezent można by rzec od Mikołaja. Jest to coś cudownego, coś co można zabrać ze sobą wszędzie i móc cieszyć się wspaniałą poezją w każdym miejscu i o każdej porze. Nasza wspaniała Basia z szeptów serca była tak miła i ofiarowała mi swój tomik wierszy. Niezmiernie się z tego powodu cieszę. Jeszcze raz dziękuję Ci Basiu jesteś wielka w swojej dobroci .





Drugą dobrą nowiną jest moje wyróżnienie od Natalii z bloga http://zaczarowanypapier.blogspot.com
która robi wspaniałe rzeczy z papierowej wikliny, kto jeszcze nie był  u Natalii to zapraszam, bo warto tam zajrzeć.
 A oto pytania jakie zadała mi Natalia:

 1. Skąd pomysł na własny blog - Zerkałam na inne blogi i pomyślałam czemu nie pokazać moich wyczynów.
 2. Gdybym miała nauczyć się nowego rękodzieła byłoby to - Papierowa wiklina, scrapbooking a może jeszcze coś innego.   
3. Jak najchętniej spędzasz czas gdy za oknem zimno i mroźno - Radio moja córka i prace.
4. Co byś zrobiła by jeszcze bardziej rozpowszechnić rękodzieło - Trudno powiedzieć
5. Czy natura i otoczenie jest dla Ciebie inspiracją? Jeśli tak to co konkretnie - Czasami.
6. Skąd dowiedziałaś się o rękodziełach, które teraz wykonujesz - Z internetu
7. Przy tworzeniu słuchasz rad i podpowiedzi innych - Czasami od córki jest moim krytykiem.
8. Ulubiona pora roku i dlaczego - Właście to nie mam ulubionej, bo lubię wszystkie.
9. Czym charakteryzują się Twoje dzieła - Tym tylko, że są moje.
10. Kilka słów od siebie - Jestem jaka jestem i nic tego nie zmieni.

Tak więc teraz kolejna rzecz w wyróżnieniu trzeba nominować kolejne blogi i tu mam problem. Jest tyle wspaniałych blogów więc pozwolę sobie zostawić tę imprezę na następny post, gdyż trzeba trochę pobuszować po internecie, a na dzień dzisiejszy to troszkę mało mam czasu przepraszam :)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie Monika :)


Da­waj szczodrą ręką, lecz tyl­ko to co na­leży do ciebie, lub to co sama stworzyłaś. 

8 komentarzy:

  1. witaj Moniko droga :)
    miło mi tutaj wiedzieć mój tomik lecz to co Ty zrobiłaś dla mnie powaliło mnie na kolana...wczoraj dokładnie o 16 zapukał w moje drzwi listonosz i przyniósł mi paczuszkę od Ciebie a tym samym sprawiłaś mi wielką radość i niespodziankę zupełnie nie oczekiwaną ...podkładki prezentują się cudownie ,do tego to podełeczko dla nich ale zawieszka aż mnie wzruszyła ,jest przepiękna i taka mi bliska ,wisi już w moim pokoju nad łóżkiem w rączkach innego Anioła a wzrok wciąż na nią ucieka ...kłaniam się nisko i serdecznie dziękuję i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy Twoja radość, w tajemnicy powiem lubię właśnie takie niespodzianki sprawiać :))
      pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Moniko gratuluje wyróżnienia widzę ż enie ja mam ten sam problem dwa zaległe wyróżnienia ale brak tego czasu ciągle a tomik taki sam otrzymałam od Basieńki i będę go prezentaować na spokojnie w następnym poście - wg, mnie lepiej się czyta z ksiązeczki bo Basia tak pięknie pisze te swoje liryki buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, lepiej czytać z książki i ten luksus, że możesz ją zabrać ze sobą na przykład do lekarza. Czytając takie liryki to
      nawet kolejka nie straszna:)) pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  3. Zgadzam się z Tobą Moniko w stu procentach, zawsze jest jakieś miłe zdarzenie w ciągu dnia, które nas zaskakuje...trzeba tylko chcieć je zobaczyć by wieczorem powiedzieć to był szczęśliwy dzień. Zachwycać się możemy wszystkim, bo świat jest piękny...może to być chmurka o ciekawych kształtach, zawieruszony kwitnący jeszcze kwiatek, ktoś komu prześlemy uśmiech idąc chodnikiem....Piękny prezent jak u Ciebie :) Wszystkiego dobrego Ina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Ino, wystarczy po prostu uśmiech lub dobre słowo i już jest o wiele sympatyczniej i milej.To tak jak na przykład w urzędzie siedzi jakaś zabuczała pani a wystarczy, że się do niej uśmiechniemy i lody pękają. Może to jest sposób na ten smutny świat :)) A więc miłego dnia Ino :))

      Usuń
  4. Wspaniale jest otrzymywać podarunki ale jeszcze wspanialej obdarowywać. Każdy dzień jest dla nas podarkiem od życia. Radością oglądany świat. Patrzymy zimą na drzewa bez liści , smutno nam. W nich tętni życie, które obudzi się wiosną. Tak też jest z nami. Gratulacje. Pozdrawiam cieplutko i radośnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, ta radość działa w dwie strony, zawsze lubiłam robić niespodzianki, ale nie ukrywam, że lubię je dostawać:))
      Pozdrawiam serdecznie i dużo radości życzę :))

      Usuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)