poniedziałek, 24 lutego 2014

Prezenty....


Prze­pis na początek dob­re­go dnia? 1 pełne nadziei Ser­ce, 3 szklan­ki po­zytyw­ne­go nas­ta­wienia, paczka proszku o naz­wie zwol­nij, spo­ra szczyp­ta uśmie­chu i kil­ka kro­pel ot­wartości na dru­giego człowieka.


Ostatnio miałam trochę obowiązków jak by to powiedzieć z innej beczki, czyli nie związanych z blogowaniem, jednocześnie też musiałam parę rzeczy skończyć Dlatego troszeczkę zaniedbałam tę stronę mojego życia. Dziękuję za pamięć tym z was które, napisały do mnie na maila z zapytaniem co się ze mną dzieje, muszę przyznać, że to było miłe. Nie sądziłam, że w tym wirtualnym świecie moja skromna osoba kogoś zajmuje, a zatem bardzo dziękuję za zainteresowanie i troskę.
  
Kolejne urodziny tym razem mojej szwagierki, jak zwykle był problem z prezentem. Jednak wiedząc o tym, że ona lubi ekskluzywne przedmioty, kupiłam jej mydełko . Jednak trzeba było go w coś zapakować i z pomocą przyszło mi deku. A oto kasetka:

  Zdjęcie było robione na szybko i do tego wieczorem, więc nie widać w ogóle spękań, kasetka jest bardzo malutka w sam raz na takie mydełko.


Do tego karteczka urodzinowa, kwiatek robiłam według kursu znalezionego w sieci, miała być róża a wyszło coś takiego jak widać na zdjęciu. Długi trening jeszcze przede mną:)

z




 Dziękuję bardzo za to, ze zaglądacie w moje skromne progi, a na osłodę tort jaki zrobiła moja młodsza córcia.



 
     Naucz się radować obecną chwilą. Wykorzystuj każdą sekundę życia. Ceń każdą chwilę, gdyż, jeśli nie użyjesz jej w pozytywny dla Ciebie lub dla innych sposób to znaczy, że straciłeś ją na zawsze...



Pozdrawiam serdecznie Monika:)

9 komentarzy:

  1. Piękne opakowanie mydełka:) i cudna karteczka:))) smakowite ciacho tylko mogę pogratulować córce umiejętności:))) super widzieć Cię ponownie:)))Pozdrawiam Cię cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pudełeczko a kwiatek na kartce jak dla mnie przypomina różę jak najbardziej :-) super, że wróciłaś :-) zapraszam do mnie na candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełeczko jest śliczne, karteczka urodzinowa pełna uroku. Smakowicie wygląda torcik.
    Dobrze, że jesteś. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepis Moniko na każdy dzień jest wspaniały zacznę z niego korzystać - torcik córa smaczny zrobiłą uwielbiam zimne torty serowo galaretkowe pychotki - a skrzyneczka i karteczka są wspaniałe buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Moniko :) Bardzo stęskniłam się za Twoim pozytywnym podejściem do życia, więc z ogromną radością dziś do Ciebie zaglądam. Prezenty piękne, pudełeczko deku to cudeńko, a torcik wygląda tak ,że aż chce się go jeść. Żałuję,że tylko mogę zrobić to oczami :) Serdeczności przesyłam :) Ina

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka urodzinowa bardzo ładna, zwłaszcza w tej tonacji kolorów i fajnie ,że wykonałaś cudne pudełeczko na mydełko, prezent na pewno ucieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moniko śliczne prezenty poczyniłaś :)))
    tprt -marzenie :)
    domyslam się że to piankowy ale poproszę dokładny przepiś na pierwszą wartstwę tą zaraz za biszkoptem :))
    ogromne i słodkie buziole ślę :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. się głodna zrobiłam :( może jakoś dotrwam do końca pracy...
    a co do pudełeczka, to bardzo mi się podoba - różyczki są urocze, karteczka też niczego sobie - w końcu na świecie jest mnóstwo różnych kwiatów, a nie tylko róże :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Moniko, to z pewnością jakaś odmiana róży :)))
    Ależ mi ślinka cieknie po ostatnich zdjęciach :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)