środa, 4 listopada 2015

Świąteczne inspiracje.....

Inspiracje świąteczne czas zacząć, jednak ja pójdę troszeczkę dalej czyli  zabawa sylwestrowa. Każda z nas chce na tym balu wyglądać pięknie myślę, że jest to dobry czas na wykonanie własnoręcznie biżuterii na tę jedyną w swoim rodzaju noc. Trochę koralików różnej wielkości filc igła nici i mamy piękną ozdobę naszej kreacji sylwestrowej. I jak wam się podoba bo mnie bardzo. Kurs jak wykonać taką piękną kolię żywiołów znajdziecie w nowej gazetce Twórcze Inspiracje 6 / 12


Wracając do świątecznych ozdób, bombki w różnych technikach, skrzaty z szyszek i świąteczne ozdoby choinkowe wzory i propozycje znajdziecie w najnowszej gazetce Twórcze Inspiracje.

Haft koralikowy


 Beading- zawieszki świąteczne.


Kącik mamy i dziecka, ozdoby z szyszek  i filcu.



 I tym razem gazetka potrafiła mnie zaskoczyć jest w niej mnóstwo inspiracji i najważniejsze każda technika jest przejrzyście opisana i poprowadzona krok po kroku. Jest jeszcze sporo czasu do świąt więc, warto sięgnąć po tę gazetkę właśnie w tym czasie spokojnie zdążymy zrobić takie ozdoby. Wszystkie zdjęcia zaczerpnięte z "Twórczych Inspiracji", redakcji dziękuję za możliwość testowania gazetki.


 Pozdrawiam serdecznie Monika:)

17 komentarzy:

  1. Ależ się napracowałaś Moniko nad tym naszyjnikiem. Jak najbardziej nadaje się nie tylko na sylwestrową noc, ale i na karnawałowe zabawy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu ale tę pracę wykonała Pani Maria Piękny i daleko mi do tego, żeby zrobić taką cudowną kolię:) pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  2. Rewelacyjna biżuteria i jak najbardziej nadaje się na tę jedyna ,sylwestrową noc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko twórczyni tego cuda na pewno byłaby zadowolona z tej recenzji:) pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  3. Mnie również przypadły do gustu aktualne TI. Od razu rzuciłam się na frywolitkową śnieżynkę i już wykonałam ich chyba z 10 sztuk :-). A koralikowe zawieszki wykonałam "po swojemu" na druciku... Takie inspiracje to ja lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i co ja mogę napisać. PRZEŚLICZNA BIŻUTERIA, jesteś bardzo zdolna!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale nie dla mnie te pochwały tylko do Pani Maria Piękny to ona jest taka zdolna:) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  5. Cudowne isnpiracje, chętnie bym hapneła ową gazetkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, ależ piękny naszyjnik! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie sie tez spodobał te nowy numer TI . Mnóstwo fajnych inspiracji w nim jest Tylko czasu coraz mniej na realizacje. :-) A dla mnie hitem tego nuemru jest folkowa bombka z haftem krzyżykowym
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. oj podoba sie i to bardzo :D
    te bombki z haftem koralikowym są cudne, szkoda tylko że tej gazetki u nas nie mozna kupić.
    miłego dnia Moniczko, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj, podoba sie i to bardzo :D
    mnie zachwyciły te bombki z haftem koralikowym, ale niestety tej gazetki u nas nie ma
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej mi się podoba "Trochę koralików różnej wielkości filc igła nici i mamy piękną ozdobę ". Nic nie wspomniałaś o talencie, cierpliwości i dokładności :)
    Piekny naszyjnik zrobiłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wspomniałam o telnecie, cierpliwości i dokładności bo to nie moje dzieło, wykonała go Pani Maria Piękny:) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  11. Jest i coś dla mnie - filc :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gazetki można dostać w Ruchu i Kolporterze, ale ostatnio to najlepiej sobie zamówić.

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)