niedziela, 3 kwietnia 2016

Dla fajnej babeczki.....

Stare przyjaźnie mają to do siebie, że nawet po dłuższej przerwie powracają. Tak właśnie jest z naszą paczką. Z braku czasu spotykamy się rzadko, ale za to z wielką pompą czyli w urodziny. Jest wtedy czas na babskie pogaduchy i miło spędzamy wieczór obiecując sobie, że powinnyśmy spotykać się częściej. Życie jednak biegnie w zawrotnym tempie i znów spotykamy się na urodzinach następnej i tak w koło. Tym razem były urodziny w styczniu, a ja dopiero teraz publikuję kartkę jaką zrobiłam dla solenizantki, no cóż wiadomo dlaczego i nie będę narzekać na jego brak. Koleżanka uwielbia słodkości więc pomysł sam się nasunął. Grafika z babeczką była jak najbardziej na miejscu, całą resztę dopełniły papierki i kwiatki. Ciekawa jestem waszego zdania na jej temat, zapraszam do oglądania i komentowania:)


Szczegóły w zbliżeniu.



Tym razem tyle, a w następnym poście znów będzie niespodzianka zainteresowanych zapraszam niebawem.
Pozdrawiam serdecznie i miłego poniedziałku życzę Monika:)

"Praca chroni nas przed potrójnym złem: nudą, występkiem i głodem."  Francis Marie Arouet de Voltaire (Wolter)
 

19 komentarzy:

  1. Karteczka śliczna:)
    myślę że nie tylko Babeczki co lubią słodkości były zachwycane:)
    słonecznego tygodnia życzę i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza babeczka dla babeczki - jestem pewna, że się spodobała.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie osobiście bardzo podobają te karteczki z babeczkami są bardzo wymowne :-)
    Zaciekawiłaś mnie nowa propozycja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko, kartka jest prześliczna! ma wszystkiego w sam raz i niczego bym nie zmieniła!pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać: SŁODKA jest ta karteczka ;-)
    Bardzo mi się podoba i nie tylko dlatego, że ja też uwielbiam słodkości - jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda,że nie jestem taka fajną babeczką, ładne robisz te karteczki...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!!!!!!!!Tylko czemu Cie tu tak mało????????HM.....zmobilizować sie!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka :)) Tworzenie karteczek jest mi obce jeszcze nie próbowałam ale Twoje są naprawdę piękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. naprawdę sympatyczna karteczka :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna karteczka ,aż ślinka pociekła na jej widok .
    Pozdrawiam Moniko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla fajnej babki super babeczka jak najbardziej pasuje! Karteczka urocza i apetyczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna babeczka dla fajnej babeczki od fajnej babeczki ;)
    śliczna kartka:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjna kartka na pewno się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne tematyczne rozwiązanie, przez co karteczka jest urocza. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszło bardzo apetycznie ! Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna karteczka Moniko tym bardziej że z babeczką - myślę że i ja wreszcie spróbuje tej techniki zdobienia - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo zabawne i sympatycnza karteczka. Na pewno spotkała się z uznaniem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. słodkie :-)
    nie ma to jak zgrana paczka

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)