czwartek, 28 kwietnia 2016

Komunijnie po raz pierwszy...

Witam pięknie w ten późny wieczór a  może wczesny poranek? Ostatnio stałam się nocnym markiem i publikuję posty nocami. Taki wymóg chwili w dzień praca a potem ogród i domowe obowiązki, więc na przyjemności pozostaje noc. Dziś mam karteczkę przygotowaną na pierwszą komunię świętą. Jako organizatorka Link Party  przygotowałam kartkę sztalugową. Kartka jest dla chłopca więc dodałam troszeczkę koloru niebieskiego zauważyłam, że biel nie jest moją mocną stroną. Kartka cała w bieli była jak dla mnie mdła i bez wyrazu.



Kartkę dorzucam do "Tematyczne Link Party" spotkanie nr.1  I Komunia św.


Grafika jakiej użyłam w kartce, można się częstować. 


Zapraszam do udziału w zabawie temat jest dość obszerny, ciekawa jestem jakie zwyczaje panują u was w tym szczególnym dniu. Czy może jest jakieś danie lub deser, który jest obowiązkowy. Na Śląsku takim dyżurnym smakołykiem jest kopa albo szpajza. 
Moje tulipanki mimo chłodów zakwitły w ogrodzie.




 Pozdrawiam cieplutko Monika:) 


 " Jeden dzień może być perłą, a wiek cały może nic nie znaczyć." Gottfried Keller

14 komentarzy:

  1. Piękna karteczka:) bardzo mi sie podoba:)i jaka piękna wiosna u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta karteczka sztalugowa , ja swoich tez nie zrobiłam w samej bieli . Tulipanki masz bardzo fajne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. My niby tez na Śląsku, ale nie mamy żadnych tradycyjnych dań, no chyba że kluski śląskie, które moja rodzina uwielbia:)
    Piękna kartka Moniczko:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka ,fajnie że nie jest cała w bieli jak większość na takie okazje .
    Pozdrawiam Monia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko! karteczka jest piękna i taka delikatna, a tulipanki ślicznie kwitną te na drugim zdjęciu mają ładny kolor - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniczko, karteczka świetna, delikatna i jak dla chłopca przeznaczona z elementami niebieskości, na dodatek sztalugowa, nie taka prosta.)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest ta karteczka sztalugowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta kartka - bardzo podoba mi się jej forma i ten niebieski akcent.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie kartka cała w bieli mogłaby być nieco mdła, za to ta jest prześliczna ;)

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna praca, grafika na pewno się komuś przyda:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna ta Twoja karteczka. Może rzeczywiście masz rację że odrobina koloru tchnęła w nią to coś , dzięki czemu udało Ci się uzyskać subtelny i delikatny charakter.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super karteczka, moja też dla chłopca, też z niebieskim i też sztalugowa :)

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)