poniedziałek, 28 stycznia 2019

Miłość...

Otwórz serce swe na oścież wpuść nadziei blask, daj się ponieść wyobraźni i zatrzymaj czas! Jakie to proste, ale czasu nie da się zatrzymać. W życiu podejmujemy różne decyzje, czasem dobre a czasem takie sobie, ale za wszystkie ponosimy konsekwencje. I czy nam się to podoba czy nie taka jest kolej rzeczy.To nic, że serce boli i masz dość życia pomyśl o tym, że każde nowe doświadczenie to jak zdobywanie umiejętności. Znów czegoś się nauczyłaś wow jesteś wielka. Przecież w głębi duszy każdy z nas pragnie mieć kogoś takiego, kto po ciężkim dniu przytuli, pocałuje na dobranoc i będzie dawał to poczucie bezpieczeństwa. Potrzyma za rękę, w trudnych chwilach życia powie nic się nie martw będzie dobrze. Więc zanim będzie za późno powiedz mu o swoich uczuciach, powiedz jak bardzo ci na nim zależy. Bo człowiek może obejść się bez wielu rzeczy, ale nie może obejść się bez drugiego człowieka. 
Już nie długo Walentynki jest więc okazja powiedzieć  co czujemy, bo miłość to piękne uczucie i warto je pielęgnować. Miłość jest jak ogród im więcej o niego dbasz tym piękniejsze wydaje owoce.





 Kochani tego Wam życzę miłości i obecności drugiego człowieka na całe życie.
Pozdrawiam cieplutko Monika.



"Żaden dzień się nie powtórzy,
nie ma dwóch podobnych nocy,
dwóch tych samych pocałunków,
dwóch jednakich spojrzeń w oczy."
Wisława Szymborska 

8 komentarzy:

  1. Moniko oczom wprost nie wierzę.. tak długo Cię tu nie było. Fajnie że wracasz, mam nadzieję na dobre :-)
    Walentynkowe kartki śliczne a szczególnie spodobała mi się ostatnia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Aniu dzięki za miłe słowa zastanawiałam się czy ktoś o mnie jeszcze pamięta i widzę, że na Ciebie zawsze mogę liczyć. Wracam i też mam nadzieję, że na dłużej. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Moniczko cudne są Twoje karteczki, ten napisany wstęp poruszył moje serduszko. Dziękuję. Pozdrawiam . Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu za te piękne słowa za mało mówimy o swoich uczuciach i niema znaczenia do kogo skierowane są te słowa czy to będzie mąż córka syn czy mama itp. Każdy człowiek zasługuje na dobre słowo.Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  3. Z wielką radością piszę, że się cieszę z Twojego powrotu do blogowania!
    Już przeczytałam powyżej, że na dłużej. To świetna wiadomość!
    Post napisałaś taki uczuciowy i bardzo mi się podoba, karteczki również! Czekam więc na kolejne wpisy przesyłając serdeczności na każdy kolejny dzień roku:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za wizytę i miłe słowa musiało trochę wody upłynąć żebym tu znów wróciła, cieszę się, że mnie pamiętasz. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Witaj, po przerwie. Fajnie że wracasz, że tworzysz :). Walentynkowe propozycje wykonane z serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za wizytę, wracam tworzyłam cały czas tylko do bloga serca zabrakło, czasem trzeba zrobić sobie przerwę by na pewne rzeczy spojrzeć innymi oczami.Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)