czwartek, 28 listopada 2013

Zamiast bombki i zapowiedź.......

Nadanie sensu życiu może doprowadzić do szaleństwa, ale życie bez sensu jest torturą niepokoju i próżnych pragnień, bo cóż z tego, że pragniemy skoro nic w tym kierunku nie robimy. A teraz dla wszystkich, którzy czytali posta o zazdrości krótkie wyjaśnienie. Nie pisałam o sobie, ja w swoim życiu sens znalazłam i nie mam czasu siedzieć w fotelu i oglądać telewizji.
Dziś trochę zawieszek świątecznych, które zrobiłam dla mojej przyjaciółki i jej rodziny, spodobał jej się mikołaj z potęgi świąt. Nie lubię robić dwa razy tego samego, więc tym razem inne obrazki i inne dodatki. A ponieważ ona bardzo lubi wszystko co się świeci dodałam brokatu srebrnego i konturówki stare złoto. Od razu zaznaczę, że z konturówką się jeszcze nie zaprzyjaźniłam ale próbuję. 

z konturówką  miedzianą i białą taka trochę imitacja śniegu


trzej królowie



miedziana konturówka na koronach i sukniach trochę słabo widać


 mikołaj z choinką i srebrny brokat



 aniołki  z brokatem 



 Powiem szczerze mam już dość aniołków, ale cóż jak ktoś inny bardzo je lubi, to co zrobić nic, tylko się poddać bo o gustach się nie dyskutuje! 

A z racji tego, że niedługo stuknie 10 000 tyś. wejść chcę zapowiedzieć cukiereczki. Od jakiegoś czasu o tym myślę i powiem szczerze nie bardzo wiem co wam podarować, w związku z tym problemem mam do was pytanie co chciały byście w prezencie? 
Taka mała zabawa i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Jeszcze jak się już tak rozpisałam to chciałabym wam podziękować, że tak wiernie kibicujecie moim potyczkom z blogowaniem i w ogóle. Witam też moje nowe obserwatorki, mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej.

"To prawdziwa ulga mieć kogoś, przed kim możesz otworzyć własne serce, kogo możesz uczynić współuczestnikiem swoich intymności, komu możesz powierzyć swoje tajemnice" 
św. Ambroży

Pozdrawiam serdecznie Monika :))

20 komentarzy:

  1. Jako że i u mnie przesyt aniołkowy i mikołajowy, zachwyciłam się dwiema pierwszymi zawieszkami :), a z konturówką- mogę śmiało stwierdzić, że się już zaprzyjaźniłaś :)

    A cukiereczek niech będzie spontaniczny, zrób coś co akurat Ci w duszy gra :)

    Pozdrawiam ciepło,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale wiem, że do twoich koronek daleka droga :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Monikko Anioły podbiły moje serce bez wątpienia ...ja też chcę taką zawieszkę gdż ten motyw to mój ulubiony ....
    z niecierpliwością będę czekać na te cukierasy może u Ciebie mi się poszczęści...
    uściski posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nic nie wiadomo anioły Cię kochają i być może który do Ciebie wpadnie :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Monisiu droga wszystkie twe dzieła są piękne dzisiaj ale dwie pierwsze fotografie tzn. ich zawartość bym porwała a pytanie które zadajesz to powiem tak zachłanna nie jestem i tak skromnie tę zawieszkę pierwszą dzisiejszą oraz doniczkę z różami i serwetnik też a dziś już ustawiam się grzecznie w ogonku i gratuluję ci takiej sumy pa buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i fajnie, masz przynajmniej jasno sprecyzowane plany :))
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Najlepsze prezenty pochodza prosto z serca:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, ale zapytać też można :)) pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się druga zawieszka :) no i piękny cytacik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo spodobał mi się ten motyw i miała być bombka, ale w ostateczności wyszło coś innego :))

      Usuń
  6. Moniko przepiękne są Twoje dzieła, bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne te zawieszki, a Trzej Królowie cudowni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę i miły komentarz :)
      pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Piękne są Twoje prace a jeszcze piękniejsze słowa sercem pisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Moniko, pytasz, co chciałybyśmy otrzymać? Niespodziankę - te są najlepsze, to jak z czekoladkami w pudełku:)
    A robisz tak wiele ciekawych rzeczy, że każda się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę niespodzianka to jest to :))
      pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  10. Zawieszki są wspaniałe:) Zresztą tak jak pozostałe Twoje prace dlatego trudno mi wybrać z tego grona coś co może być podarunkiem:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe zawieszki. A ja tam lubie aniołki, i Mikołajki, i całą resztę.
    Pięknie to wszystko skomponowałaś.

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)