niedziela, 24 kwietnia 2016

Link Party na hamaku....

Witam w niedzielny wieczór, weekend minął pracowicie, dziś trzeba było troszeczkę odpocząć i nabrać sił na kolejny tydzień w pracy . Pogoda nie dopisała no cóż może jeszcze będzie ciepło. Teraz mam czas by  zasiąść przy komputerze i sprawdzić co tu się dzieje. Ostatnio obiecałam bywać tu częściej, postaram się dotrzymać słowa. Żeby się bardziej zmobilizować postanowiłam zorganizować wspólną zabawę. Będą nagrody i fajna zabawa i coś jeszcze, ale o tym innym razem. Dzisiaj zapraszam Was na link party z tematem u Moniki na hamaku. 
Krótkie zasady zabawy: 
Blogujemy linkujemy, jedyna zasada to temat. Co dwa tygodnie będzie nowy temat i nowy link do zabawy. Zapraszam wszystkich chętnych do udziału w zabawie. Linkujemy tylko post z tematem nie cały blog. 
Temat pierwszego linkowego party to: " I Komunia św." czyli zaproszenia, kartki czy też prezenty wianuszki itp. a może masz świetny pomysł na dekoracje lub potrawy, pomysłów może być całe mnóstwo. Jeżeli napisałaś ciekawy artykuł na zadany temat również zapraszam. Liczę na waszą kreatywność i dlatego nie ma żadnych wytycznych co do pracy możecie stworzyć wszystko co tylko wam w duszy gra i na co fantazja pozwoli.
Jak sama nazwa wskazuje jest to party a wiec będzie miło jeżeli będziecie nawzajem się odwiedzać i komentować swoje prace. Ja jako gospodyni przyjęcia postaram się wpaść z rewizytą do wszystkich moich gości. Żabka będzie aktywna przez dwa tygodnie po tym czasie zrobię podsumowanie. Będą nagrody w formie niespodzianek, ale o tym  w  podsumowaniu. 

     Baner do zabawy.


Tak więc kto jest chętny na taką zabawę zapraszam do pobrania banerka i wstawienia go na pasek boczny na blogu i bawmy się dobrze.
Pozdrawiam serdecznie i kreatywnego tygodnia Wam życzę Monika:) 



"Co skraca mi czas? Działanie! Co wydłuża go niemiłosiernie? Bezczynność!" 
Johann Wolfgang von Goethe


44 komentarze:

  1. Moniczko fajna zabawa, ale ja niestety nie mogę obiecać, że sie przyłączę- to byłaby już 6?, a czasu jak na złość coraz mniej.
    Może przypadkiem tematy się zejdą? zobaczymy:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu nic na siłę, jak będziesz mogła to zapraszam serdecznie miejsce na hamaku zawsze się znajdzie, pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  2. Uwielbiam Linkowe Party :) Wspaniała zabawa, zawsze można tyle wspaniałych prac dostrzec :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymko mam nadzieję, że na party wpadniesz z Twoją pracą. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  3. Witam wieczorowa porą i serdecznie pozdrawiam:) Przypadkiem odkryłam kolejny miły blog i już wiem,że bedę tu zaglądać !!! pozdrawiam i zapraszam tez do mnie :))
    http://artjonka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na hamaku miło mi, że Ci się podoba rozgość się wygodnie. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  4. "spotkanie" może być fajne :-)
    ale ja nie robie w tym roku w temacie komunijnym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że może być fajnie tylko, żeby goście dopisali a może coś wymyślisz i wpadniesz? Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  5. Wiatj Moniczko...chętnie wpadne na Twoje party, wiem o co chodzi, może jakoś sprostam...Pozdrawiam Bea i równiez życze słoneczka:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko za słoneczko bardzo Ci dziękuję, właśnie byłam na dworze i jest zimno znów czuć mroźną pogodę. Na party serdecznie zapraszam, pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  6. Zapowiada się świetna zabawa. Tylko ten pierwszy temat, nie wiem czy go ogarnę. Nie mam już nikogo w wieku komunijnym, a zrobienie czegoś co będzie mi nie potrzebne to chyba nie ma sensu... Pomyślę jeszcze nad tym tematem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu temat jest dość szeroki i można go różnie interpretować od kartek po stroje ale też przepis na dobre ciacho itp. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam:)

      Usuń
    2. O to może ja wtedy ten przepis na dobre ciacho :)

      Usuń
    3. Jasne możesz spokojnie linkować z przepisem, właśnie chodzi o to żeby były różne tematy:)

      Usuń
  7. Oj, to chyba się skuszę, bowiem jestem teraz w komunijnym temacie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się skusiłaś rozgość się wygodnie Eliza i czekamy na następnych gości, pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  8. Z chęcią będę podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc zapraszam Gosiu do podziwiania, pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  9. ie wiem Moniko czy sie wyrobię z publikacją , bo generalnie mam dwie nowe karteczki komunijne ale nie mogę ich na na razie publikować , wic jak wpadne na party to dosłownie w ostatnim momencie.
    Pozdrawiam i bawcie się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu na ostatnią chwilę też możesz, może uda Ci się zdążyć. Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  10. Fajna zabawa Moniko.Jak mi temat spasuje to na pewno przyłączę się do zabawy. Z komunijnymi pracami u mnie krucho.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam więc na następne party, myślę, że ten temat Ci spasuje:) pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  11. Fajny pomysł z Twoim party. Wszystkie inspiracje komunijne w jednym miejscu! Dokładam swój wpis. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w moim party, Twój wpis jest świetny, pozdrawiam i już zapraszam na następne party:)

      Usuń
  12. Z przyjemnością będę podglądać co się tu ciekawego będzie działo. Na razie nie ogarniam samej siebie i ograniczam zabawy do minimum, no chyba że akurat temat wybitnie mi podejdzie to też dołączę!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi cię będzie tu gościć, pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  13. Pomyślę, może spróbuję, bo temat nie mój. Ale nie zarzekam się. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyśl a na pewno coś wymyślisz, pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  14. Fajnie to wymyśliłaś !mam nadzieję, że będę przynajmniej zaglądać, gdy czas pozwoli....a być może i sama wezmę udział...nie zarzekam się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem, czy cieszyć się, czy żałować, że tematy komunijne już za mną :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna zabawa :) Niestety tym razem nie uda mi się wziąć udziału...Ale może następnym razem. Nie mówię nie ;)
    Temat komunijny już mam za sobą, z resztą sama zobacz....
    Zapraszam do mnie www.szufladajustyny.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam serdecznie,
    Nazywam się Klaudia . Serdecznie zapraszam Cię do dołączenia do nowego serwisu Platforma Kreatywna http://platformakreatywna.com/, gdzie zrzeszamy wszystkie kreatywne strony. Swoim klubowiczom oferujemy zniżki na produkty, informacje o wydarzeniach, spotkania oraz darmowe pliki do pobrania. Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. super pomysł pewnie coś poczynię komunijnego i wtedy dołączem, a na razie zabieram banerek:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj :-) link już dodałam i muszę przyznać ze w tym roku temat mi bardzo leży, bo mam do wystawienia mnóstwo komunijnych rzeczy:-) zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ze zabawa tak krótko trwa ja pozostałe pracę będę mogła dodać dopiero po niedzieli jak komputer wróci od naprawy. pozdrawiam

      Usuń
    2. Mówisz i masz, przedłużyłam termin do 15 maja, spokojnie możesz linkować. Pozdrawiam:)

      Usuń
  20. Moniczko, dawno Cię nie odwiedzałam, ale postanowiłam się poprawić. Przy okazji odkurzania kątów na swoim blogu i nadrabiania zaległości, wpadłam do Ciebie i spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. Pomysł z "link party" wydaje się być rewelacyjny. W każdym bądź razie mi przypadł do gustu. A tym bardziej że na chwilę obecną posiadam "komunijne" prace jeszcze nie publikowane, więc będzie okazja pochwalić się :-)
    Jedynie czego mi brakuje ( widziałam gdzieś u kogoś na blogu) to miniaturek prac zamieszczonych przy żabce. Nie chcę abyś pomyślała że coś chcę narzucić, to tylko taka luźna propozycja. Po prostu wydaje mi się że więcej mówi o uczestnikach zabawy niż sama nazwa czy nick. Czasem coś po prostu wpadnie w oko i chętniej tam zajrzymy.
    Pozdrawiam cieplutko Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu, cieszę się,że wpadłaś na moje link party też chciałam aby można było zamieszczać zdjęcia. Jednak w od jakiegoś czasu ta opcja jest płatna trzeba wykupić abonament w dolcach, więc puki co są tylko linki.Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  21. Fajnie tu i fajna zabawa,niestety wczoraj opublikowałam swój komunijny post i zoonnk. Może następnym razem;) zapraszam do siebie juliannyrekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj Moniko, mam nadzieję, że nie za późno aby dołączyć do Twojej zabawy.
    żabkę nakarmiłam http://gosikowyzakatek.blogspot.com/2016/05/komunijny-box-dla-dziewczynki.html
    Nie wyczytałam ile prac można dołączyć, bo u mnie bardzo komunijnie ... Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
  23. Przychodzę jeszcze z ciastkami na party u Ciebie :)Mam nadzieję, że posmakują
    http://gosikowyzakatektortowy.blogspot.com/2016/05/pierniczki-podziekowania.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Cosik udało mi się zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również dołączam się do zabawy - cytrulina.blogspot.com
    Idę podziwiać pozostałe prace! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)