piątek, 6 grudnia 2013

Podziękowanie ....

Kiedyś gdy byłam małą dziewczynką, moja mama mówiła mi, za każdą nawet najmniejszą rzecz którą dostaniesz od kogoś pięknie podziękuj, i ciesz się z prezentu. Różnie to bywało z tymi prezentami, nie zawsze trafione albo nie to co sobie wymarzyłam, ale podziękować trzeba bo dobra etykieta tego wymaga.
 kartka z życzeniami od Mikołaja  



Zawsze w swoim życiu słyszałam pamiętaj o innych, żeby nie zrobić komuś przykrości lub żyj tak aby nikt przez Ciebie nie płakał. Życie jest łatwiejsze gdy godzisz się z tym co jest nie do przyjęcia, obywasz się bez tego co jest niezbędne i znosisz rzeczy nie do zniesienia, wtedy łatwiej jest żyć. 
Dziś mogę szczerze podziękować mojej Mikołajce od której dostałam piękne prezenty, gdy otworzyłam paczuszkę pięknie zapakowaną, moim oczom ukazały się wspaniałości o których mogłam tylko pomarzyć oglądając wasze blogi z pięknymi pracami. Dziś i ja jestem szczęśliwą posiadaczką tych cudowności.
Paczuszka pięknie zapakowana


A w niej skarby: cudowny igielnik niebieski, mój ulubiony kolor


  pudełeczko, jeszcze nie wiem co będę w nim trzymać



I słodkości oraz przydasie


A wszystkie to prezenty zawdzięczam Czarnej Damie z misiowego zakątka
Kto jeszcze nie odwiedził tego cudownego zakątka to serdecznie zapraszam, naprawdę warto tym zajrzeć:)) 
Bardzo Ci dziękuję Czarna Damo za prezenty i życzę Ci takiej samej radości z otrzymanych dzisiaj i oby było ich mnóstwo :))
Miłego piątku z Mikołajem i dużo prezentów, tych wymarzonych i tych od serca :))
 Pozdrawiam serdecznie Monika :))

 "Jedynym dobrym sposobem wychowania jest oddziaływanie własnym dobrym przykładem "
A. Einstein

14 komentarzy:

  1. Piękne upominki. Rozumiem Twoja radość. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczne prezenty dostałaś:))) moja paczuszka czeka w domku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne prezenty Moniko :)
    takie radosne i wesołe:)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak Moniko Dziękuję - jest to słowo magiczne znam jeszcze kilka innych - prezenty wspaniałe dostałaś bardzo mi się podobają nie ma to jak Mikołajki - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniczko kochana również zapraszam Cię do zabawy gdyż tomik któy będzie prezentem będzie wnętrzem troszkę inny i rozbudowany o kolejne pozycje ...będzie miał troszkę grafiki w kształcie serc i profesjonalne biblioteczne wykonanie ...więc serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze raz wszystkiego dobrego i dużo uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moniko, dziękuję za odwiedziny u mnie i poproszę Cię na maila o namiary, bo też jesteś jedną z ośmiu komentujących poprzedni post dziewczyn :)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hasta que uno no sienta la verdadera alegría de Navidad, no existe. Todo lo demás es apariencia - muchos adornos. Porque no son los adornos, no es la nieve. No es el árbol, ni la chimenea. La Navidad es el calor que vuelve al corazón de las personas, la generosidad de compartirla con otros y la esperanza de seguir adelante.
    Con cariño Victoria

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne prezenty. Musiałaś być grzeczna, że dostałaś tyle prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  10. noooo same cudowności:) zazdroszczę Mikołajki:)
    zawodkobieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję tych wspaniałości:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same cuda, Mikołaj wywiązał się , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prezenty i w ogóle się nie dziwię, że tak bardzo ucieszyły Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)