niedziela, 12 kwietnia 2015

Zaległe jajeczka......

Przed świętami nie zdążyłam pokazać jajeczek jakie przygotowałam, dziś to nadrabiam. Wiem, że co po niektórzy już na jajka patrzeć nie mogą, ale jak to mówi młodzież sorry........ ja przed świętami już miałam serdecznie dość jajeczek i tych innych cudów związanych ze świętami. Także bardzo Was przepraszam, ale u mnie jeszcze królują jajca i to całkiem spore bo mają około 15 cm. i są zdekupażowane. Zapraszam do oglądania, miały iść do Renii na 1 krok deku, ale nie doszły bo im nóżek nie zrobiłam....mają za to podstawki. Pierwsze takie troszeczkę romantyczne w rzeczywistości dzięki Lustrinie, która daje ciekawy efekt, jajeczko wygląda jak porcelanowe.


W wypadku tego jajeczka zastosowałam mniej warstw lustriny i uzyskałam bardziej matowy efekt.


Tutaj do białego tła dodałam odrobinę złotego brokatu.


Przy tym jajeczku było trochę pracy, niebieskie niebo i zielona trawa jest domalowana akrylami a reszta to serwetka. 

 Trochę ich było, wstawiam tylko te najciekawsze. Ciekawa jestem jak Wam się podobają?


Wszystkie jajeczka mają swoje podstawki w następnym poście przygotuję krok po kroku jak robię te podstawki. Tymczasem się żegnam idę pokombinować z fioletem i żonkilem:)
Jeszcze tak pokrótce, chcę was zaprosić na linkowe party u Diany Art zapowiada się świetna zabawa. Ja swojego posta wstawiam i zapraszam serdecznie jest co oglądać wiele ciekawych prac i wiele interesujących blogów można zobaczyć:)



Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę Monika:)



" To co możesz uczynić, jest tylko maleńką kroplą w ogromie oceanu, ale jest właśnie tym, co nadaje znaczenie twojemu życiu." Albert Schweitzer

21 komentarzy:

  1. Witaj Moniko, rzeczywiście na jajka patrzeć już nie mogę, ale Twoje mi zupełnie nie przeszkadzają, pięknie je wykonałaś. Pozdrawiam niedzielnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są cudownie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne jajeczka, tym razem bardziej kłaniam się ku romantycznym wersją. Lakier świetny można pomylić porcelankę ze styropianem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne jajeczka i podstawki. Fajna inspiracja na przyszły rok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko szkoda , że nie dotarły te jajeczka do Reni bo są przepiękne. Mnie szczególnie przypadło do gustu pierwsze i drugie z różami . No cudo nie mogę się napatrzec .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam róże pod każdą postacią. przepiękne prace!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jajeczka są prześliczne, wszystkie mają cudne wzorki. najbardziej urzekło mnie pierwsze - masz rację - jak z porcelany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie zdobione jajeczka :) pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te jajeczka, to pierwsze z różami zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te jajeczka! Wszystkie bardzo mi się podobają, choć najbardziej chyba to domalowywane :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeurocze!!!!!!!!!!!!!!Pozdrawiam serdecznie z Party Diany:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jajeczka wyszły rewelacyjnie, wszystkie razem i każde z osobna bardzo ciekawe i ślicznie wykończone! bardzo pomysłowe podstawki pod nie zrobiłaś. Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycam się każdym z osobna,są prześliczne.Jednka to piersze ma taką delikatność ,że chyba je bym wybrała.
    Monia pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi również najbardziej przypadło do gustu "romantyczne" jajko. Każde jednak ma nieodparty urok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moniko jajeczka są absolutnie cudne! Bardzo mi się podobają wszystkie razem i każde z osobna.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Od razu zwróciłam uwagę na podstawki dopasowane do jajeczek - to fantastyczny pomysł! Wszystkie jajeczka są śliczne a na podstawkach prezentują się wyśmienicie.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja sie zachwycam, a jest czym. Cudne jajeczka w pieknych podstaweczkach. SLICZNE.

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)