niedziela, 28 września 2014

Czerwony wrzesień.....

Zabawa w kolory u Danutki trwa na całego w tym miesiącu króluje czerwony. Pomyślałam więc, że zrobię świecznik z modeliny. Nie jest on jakiś specjalnie cudowny, ale co tam jak zabawa to zabawa.




 Kolor czerwony kiedyś był moim ulubionym, czasy się zmieniają i ludzie też, jednak coś czerwonego  jeszcze by się  znalazło w moim domu. Portfel w torebce, lampka na biurku itp. Teraz czerwony traktuję jako dodatek, w małych ilościach ewentualnie może być. Jedynym wyjątkiem są kwiaty, muszą być we wszystkich odcieniach czerwieni, a nawet bordowym. Na dowód tego zdjęcie moich róż, które jeszcze pięknie kwitną i cieszą moje oczy.


I piękna begonia obsypana mnóstwem kwiatów


A tu ciekawostka mój grudnik pozazdrościł kolorków i też się zarumienił, a właściwie to jest cały we fioletowych pąsach:)

Świecznik zgłaszam na wyzwanie u Danutki -wrzesień czerwony
Jeszcze banerek na wyzwanie i gotowe.



A teraz kolejna część zabawy idę pooglądać wasze prace i już się boję, że nocy mi braknie. Zauważyłam, że jestem 61, strasznie tego dużo naprodukowałyście już współczuję Danusi gdy będzie musiała ogarnąć cały ten kram:))
Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia życzę Monika:)

"Kwiat jest uśmiechem rośliny" Peter Hille

69 komentarzy:

  1. Śliczny zrobiłaś świecznik, róże jak prawdziwe. Zachwyciły mnie begonie, mają piękny kolor.
    Kiedyś też miałam fazę na kolor czerwony, ale przeszło mi. Za to teraz wszystko bym przemalowała na niebiesko, zwłaszcza kuchnię :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski to mój ulubiony kolor, mam niebieską łazienkę:) pozdrawiam:)

      Usuń
  2. bardzo ładny:))jak ja Wam zazdroszczę umiejętności lepienia różyczek :))))super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwieni masz niewiele ale świecznik jest śliczny i na pewno rozweselił wnętrze. Szczególnie wieczorem:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, lubię palić świeczki, a świecznik stoi na komodzie i w tym miejscu to jedyna czerwień:) pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Świecznik super:)) Różyczki piękne:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nioe jest specjalnie cudowny?... Jest fantastyczny! I to takie cudeńko można stworzyć z modeliny, aż niesamowite, wielkie brawa dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny świeczniczek!Pieknie wykonany.Dziękuję Moniko za wizytę u mnie na blogu i ciepłe słowa.Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zabawa to zabawa ;) Ale swiecznik i tak jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny świczniczek. :) Modelina jest fajna. A grudnik oryginalny kolor ma. Na jaki kolor kwitnie? mój na biało. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na hamaku, rozgość się wygodnie.A mój grudnik kwitnie na różowo. pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Witam Moniczko po długiej nieobecności:) Twój świecznik bardo mi się spodobał. Oczywiście życzę wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czemu nie cudowny? Mnie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że na Śląsku same uzdolnione kobiety mieszkają. Świecznik jest bardzo ładny. Sama kiedyś próbowałam z modeliną się zaprzyjaźnić, ale niestety, nie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  12. 'Nie jest cudowny?" No jak to? To ja chciałabym umieć chociaż taki niezbyt cudowny zrobić. Z pewnością przyozdobi i półkę i szafkę, a nawet witrynkę. Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  13. 'Nie jest cudowny?" No jak to? To ja chciałabym umieć chociaż taki niezbyt cudowny zrobić. Z pewnością przyozdobi i półkę i szafkę, a nawet witrynkę. Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  14. jak nie jest cudowny?? jest!! śliczny, mały, czerwony.
    Różyczki wyglądają świetnie i bardzo mi się podoba:) Danusi rośnie konkurencja:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Monik świecznik wysedł uroczo , a różyczki z modeliny niczego sobie , To jest poza moim zasięgiem , bo nie umie nic ulepić ani z masy solnej , ani z modliny ani z zimnej porcaelana kompletne beztalencie więc podziwiam wszystkich którzy to potrafią.
    Fajnie że nbawisz się z nami.!!!
    Pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy, nie powiem, kompozycja niezwykle udana, jak sama powiedziałaś, może nie jest on specjalnie cudowny, ale ładny na pewno jest i tego masz się trzymać !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślałam w pierwszej chwili zimna porcelana :) slicznie z modeliny wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny świecznik. Różyczki bardzo ładne.
    Też nie przepadam za czerwonym kolorem oprócz kwiatów.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Niezwykle udany ten świecznik. Bardzo mi się podoba. Ja z modeliną na bakier jestem :) Begonia wygląda naprawdę okazale.
    PS Dziękuję za wiadomość o prezencie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świecznik super idealny na chłodne wieczorki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Moniko CUDOWNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny świecznik i nawet świeczka czerwona się załapała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiednim słowem na określenie twojego świecznika jest "uroczy" :) Ładne różyczki Ci wyszły. Taki fajny słodziak i jeszcze czerwona świeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. prześliczne te różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie wyszedł CI ten różany świecznik! życzę powodzenia w konkursie! i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A mi się skojarzył z cukrowymi różyczkami na torcie, tak jakoś smacznie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dla mnie też jest cudowny. Kocham czerwony kolor, jest taki energetyczny i ciepły !. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. jak dla mnie bardzo ładny świecznik :) uwielbiam kolor czerwony! buty, sukienki, dodatki... mmmm!

    A Twoje róże prześliczne!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świecznik fantastyczny- nie martw się ilością- ja jestem na koniuszku 64:) ale Danusi współczuje-chociaż? pewnie Danusia na bieżąco zaglądała do prac czerwoniastych!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny świecznik. A te różyczki z modeliny wyszły Ci prawie tak jak te co robi Danusia z zimnej porcelany. Tylko zapalić świeczuchę i podziwiać efekty swojej pracy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczny świecznik, super wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie również kojarzy się z ozdobą na torcie :-)
    Spójrz na te różyczki, które wyczarowałaś i porównaj je z tymi prawdziwymi - podobne, prawda?
    Ale doskonale Cię rozumiem, ja też bywam nie całkiem zadowolona ze swoich prac, ale jak zabawa to zabawa :-). Nam się podobają jak widać po tylu miłych komentarzach!
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. róze są wspaniałe, zawsze i wszędzie

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny świecznik. Różyczki wyjątkowe, niepowtarzalne. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny jest ten świecznik. Przy zapalonej świecy efekt jest pewnie jeszcze ciekawszy. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  36. Monia Ty dobrze wiesz,że ja uwielbiam świeczniki pod każdą postacią .A ten wyszedł bardzo uroczo,różyczki też super i wiem doskonale co mówię ,uwierz mi .
    Z tym lepieniem to ciągle jest inaczej i zawsze wychodzą nie tak jakbyśmy chciały.
    Kochana ale lep,masz zadatki na niezłą "lepiarę" .
    Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  37. miło zajrzec do kolejnej bawiącej się w kolorki świecznik bardzo udany :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne różyczki z modeliny całość również ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękny ten świecznik, różyczki jak żywe, konkurencja dla świeczników Danusi, ale każdy robi co mu w duszy gra. Jest świetny tylko pozazdrościć zdolnych rącze.
    Pozdrawiam Danuta.

    OdpowiedzUsuń
  40. Cieszę się że spodobał ci się pomysł na karteczkę w męskim wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  41. No może za dużo czerwonego ? ha ha ,żartuję , super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego świecznika:) Coś niesamowitego, że taki uroczy świecznik można wyczarować z modeliny:)))

    OdpowiedzUsuń
  43. Dla mnie bomba;)Podziwiam wszystkich którzy modelują,bo ja niestety w tej dziedzinie jestem kompletna noga;)
    Pozdrówki;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny świecznik, a różyczki super ulepione :)

    OdpowiedzUsuń
  45. piękne różyczki, masz zdolne łapki.

    OdpowiedzUsuń
  46. Prosta technika, ale efekt wspaniały:))

    OdpowiedzUsuń
  47. SERDECZNIE I GORĄCO POZDRAWIAM
    UŚMIECH SERCA ZOSTAWIAM ..
    ...........(¨`•.•´¨) MIŁEGO
    ............`•.¸(¨`•.•´¨) DNIA
    .............. ×`•.¸.•´×" ŻYCZĘ :::

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak ja kocham róże too tym już wszyscy wiecie - piękny świecznik zrobiłąś Monisiu - teraz mamy brązy na październiki - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ładny świecznik. Czerwony to nadal mój ulubiony kolorek:) a róże jakie piękne !

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny świecznik :) życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  51. uroczy świecznik wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie jest cudowny? Chyba żartujesz, jest piękny! Chciałabym tak umieć lepić z modeliny:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczny świecznik, a kolorkiem begonii jestem zachwycona!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  54. It's amazing in suppor of me to have a webb site, which
    is useful in favor of myy knowledge. thanks admin

    Review my weblog; three week diet to lose 15 pounds (http://www.linuxwebspace.eu/)

    OdpowiedzUsuń
  55. I know this site presents quality depending articles and extra material, is there any other web site which offers such things in quality?


    Here is my weblog; game of war fire age hack android

    OdpowiedzUsuń
  56. Ahaa, its nce dialogue on the topic of this paragraph here at this weblog, I havee read all that, so now me also
    commenting at this place.

    My web blog :: leptin in Weight loss

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)