niedziela, 21 września 2014

W co zapakować prezent.....

  Przed takim dylematem stoimy gdy zapomnimy kupić gotowca i wtedy wpadamy w panikę, mamy ładny prezent, ale w co go zapakować? Jeszcze nie tak dawno był to też mój problem, dziś jednak wiem, że z tego co znajdę w domu mogę zawsze coś zrobić. Przeglądając blogi znalazłam wyzwanie na blogu Rapakiwi i postanowiłam wziąć udział, problem był tylko co zrobić? Pokombinowałam i wymyśliłam, kartki robią wszyscy a ja nie chciałam powielać pomysłu, lubię wymyślać coś nowego.
W ten sposób powstała torebka na prezenty. Temat wyzwania harmonijka. Do zrobienia tej torebki wykorzystałam papier milimetrowy, sznurek z którego zrobiłam rączkę na szydełku, papier w róże to papier pakowy zrobiony metodą z folią spożywczą i motyl z wykrojnika. Nie bójmy się eksperymentować, nie popełnia błędów tylko ten który nic nie robi. Może ta moja torebka nie jest najwyższych lotów, ale spróbowałam i to jest mój sukces.





 Oto moja harmonijka.


 Miałam mały problem z ozdobieniem czy ma być kwiatek czy motyl w ostateczności wygrał motylek.


Torebkę zgłaszam na wyzwanie weekendowe w Rapakiwi Harmonijka


 Pozdrawiam serdecznie miłej niedzieli i do następnego postu Monika))

“Kreatywność to wymyślanie, eksperymentowanie, wzrastanie, ryzykowanie, łamanie zasad, popełnianie błędów i dobra zabawa.”
Mary Lou Cook

42 komentarze:

  1. Monia torebeczka wyszła cudnie i zgadzam się z Tobą w 100 a nawet 200 %,ten nie ma kto nie ryzykuje i nie próbuje .Brawo kochana .
    Pozdrówka niedzielne zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Danusiu, warto zaryzykować, choćby tylko po to aby sprawdzić czy się uda, a po drugie to tylko zabawa:) pozdrawiam wieczorkiem:)

      Usuń
    2. Kreatywność to wymyślanie, eksperymentowanie, wzrastanie, ryzykowanie, łamanie zasad, popełnianie błędów i dobra zabawa.”
      Mary Lou Cook

      ;-)

      Usuń
  2. Moniczko, napisałaś najświętszą z prawd, posiłkując się Mary Lou Cook., dzięki temu Twoja torebka na prezenty jest wspaniała. Nikt, nigdzie takiej nie kupi.
    Ja preferuję powiedzonko : potrzeba Matką wynalazku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, bądźmy więc kreatywne bo to fajna zabawa:)) pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  3. Naprawdę pomysłowa ta torebka i pięknie się prezentuje! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, torebka jest skromna ale moja i mnie się podoba:)) Pozdrawiam wieczorkiem:)

      Usuń
  4. Moniko, trzymam mocno kciuki za CIEBIE, bo torebeczka jest super, a ta rozetka..no super. MOCNO, MOCNO TRZYMAM.Bardzo dziekuje za wizyty u mnie i pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie tam moje zabawy, rozetę przeciągnęłam tuszem, chociaż boje się tego rodzaju pociągnięć, bo wydaje mi się, że wtedy wygląda na brudną, a ja lubię czystą i prostą formę. Chyba muszę się wybrać na jakiś kursik:) pozdrawiam wieczorkiem:)

      Usuń
  5. świetna torebka- nie wpadłabym na pomysł,żeby wykorzystać papier milimetrowy:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio znalazłam go po wyprowadzce Kasi i używam go jako podkładkę na biurko, z racji tego, że ma linijki łatwo było go wyginać i dlatego na niego spojrzałam inaczej i powiem Ci pewnie jeszcze go wykorzystam do innych celów niekoniecznie szkolnych:) pozdrawiam wieczorkiem:)

      Usuń
  6. Śliczna i oryginalna. Powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu, a co do wyzwania to raczej nie mam szans tyle tam pięknych i profesjonalnych prac. Jednak zawsze mogę sobie powiedzieć, że spróbowałam:) Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  7. Torebka rewelacyjna:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. wow!!!!!!!!!!!
    kłaniam się w pas mistrzyni zaskoczenia!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu za tę mistrzynię zaskoczenia haha:) pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  9. piękna torebeczka:) powodzenia w wyzwaniu:) Trzymam kciuki:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa ta torba:) zaskoczyłaś mnie ...uwielbiam pomysły coś z niczego:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię zaskakiwać i robić coś niczego:) pozdrawiam wieczorkiem:)

      Usuń
  11. bardzo ładna torebka :) z motylkiem wygląda super! jestem fanką opakowań hand made :)

    Monik, skąd Ty bierzesz takie super cytaty! Uwielbiam je u Ciebie czytać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardziej podobała mi się z motylkiem. Cytaty są z sieci lub moje własne:) pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  12. Jejku jak kreatywnie, super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że bierzesz udział w wyzwaniach, to tak motywuje i dopinguje, a torebeczka z harmonijkowym kwiatem, bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko, traktuję to jako fajną zabawę:) pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  14. Może i ekspresowo ale bombowo :)) i na co kupować takie drogie torby jak można samemu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można i zawsze będzie oryginalnie:) pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  15. Bardzo oryginalna :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna torebka :) jak ja lubię tak oryginalnie zapakowane prezenty :) gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam n hamaku, dziękuję za miły komentarz:) pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  17. Ty to Moniko masz ekstra pomysły - świetna jest - fajnie że poruszyłąś taki temat - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ot po prostu miałam takie materiały przed sobą i tak samo wyszło:)
      Pozdrawiam Marii:)

      Usuń
  18. Świetna i pomysłowa torba. Kwiatek harmonijkowy super. Powodzenia w wyzwaniu.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna torebeczka i co najważniejsze można ją zrobić z tego co jest w domu:) Papier ozdobny metodą "na folię spożywczą" zrobiłam w wakacje. Wyszedł super. Buziaki. Ania

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow:) Świetny pomysł i wykonanie cudne!!!

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)