wtorek, 28 lutego 2017

Zając z jajem i śnieżynki...

Postanowiłam, że będę brała udział w zabawie u Ani ciężko z czasem, ale jak na razie daję radę. Wprawdzie na ostatni moment ale jednak. Projektantką w tym miesiącu była Gosia
Pierwsza kartka wielkanocny królik z jajem grafika Pinterest  kwiaty moje :)


monikanahamaku.blogspot.com

Druga kartka BN biała śnieżynka, w końcu udało mi się zrobić kartkę z okienkiem do środka wrzuciłam drobne śnieżynki przy poruszaniu widać jak śnieżynki się przesuwają. Podziwiałam takie kartki u Marty  i zawsze obiecywałam sobie taką zrobić. Myślę, że jeszcze wrócę do tej formy kartki.

monikanahamaku.blogspot.com

I ostatnia kartka z serduszkami szczerze powiem miałam już dość tych serduszek a z drugiej strony tę kartkę robiłam praktycznie na poczekaniu więc jest bardzo skromna i prosta.

Mam nadzieję, że spełniłam warunki, tymczasem lecę wrzucić żabce na język moje kartki :)

Jeszcze kolaż zdjęć dla Ani i gotowe .


Pozdrawiam serdecznie i do następnego postu Monika:)

 " Powiedziała bałwanowi pewna czarna wrona, że za dzień lub dwa najdalej przyjdzie wiosna do nas. Bałwan zmartwił się tym bardzo, łkał niedzielę całą a do poniedziałku - z niego nic już nie zostało." Tadeusz Śliwiak

13 komentarzy:

  1. Piękne kartki :-))) Najbardziej zachwyciła mnie śnieżynkowa ,ale skromna z sercami też pełna uroku :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotko! Wszystkie karteczki są Cudowne , ale najbardziej mi się spodobała ta druga - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko luty był ciężkim miesiącem dla wszystkich , niby tylko dwa dni mniej ale dla niektórych ta AŻ dwa dni :-)Więc tym bardziej się cieszę, że udało Ci się przygotować karteczki i to takie ładne. Kartka z okienkiem wyszła super, a ta z serduszkami niby prosta ale ma swój klimat. W pierwszej bardzo fajne rozwiązanie z tymi dwoma różnymi papierkami i wstążką.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. miło Cię widzieć Moniko ,Ciebie i Twoje prace :)
    świetne karteczki :)
    buziole zasyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają, szczególnie ta śnieżynkowa :)Wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej podoba mi się ta z zającem.Uurokliwa grafika , śliczne kwiatki. Pozostałe też urocze, ale dla mnie ta zdecydowanie wygrywa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Monia każda karteczka jest piękna,a śnieżynkowa dla mnie naj,bo ma śliczne śnieżynki i przeuroczą grafikę .
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki, dałaś radę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki sympatyczne i bardzo pomysłowe. Piękne grafiki użyłaś! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie kartki warte uwagi. Motywy piękne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają twoje kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Moniko, zastanawiam się co u Ciebie. Mam nadzieję, ze dobrze. Ciepłe pozdrowienia posyłam:)

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)