niedziela, 22 lutego 2015

Serce krok po kroku.........

Moje serce na wyzwanie u Danusi, a więc wytyczne były takie ma być 3d i nie czerwone ewentualnie maleńka ilość czerwonego. W sumie to nie obchodzę walentynek nie moja bajka bo sądzę, że miłość należny okazywać co dziennie w każdej sekundzie naszego życia drobnymi uczynkami i dobrym słowem. Jednak to tylko moje skromne zdanie i ma się nijak do całego biznesu około walentynkowego. A zatem jak się bawić to się bawić "spodnie sprzedać frak zastawić" Chociaż to tylko zabawa to jednak wolałabym aby moja praca nie poszła na marne a robić coś, żeby tylko zrobić to mi się nie uśmiecha. Miałam w planie zrobić ramkę z masy solnej w kształcie serca jednak Ewcia mnie uprzedziła i nie chciałam się dublować. Trzeba było wymyślić coś innego tak więc, zmieniłam całkowicie koncepcję i powstało takie cudo, które stoi na parapecie i przywołuje wiosnę. Zapraszam do oglądania i komentowania, zaznaczam jest to moje pierwsze drzewko jakie zrobiłam.
Może jednak zacznę od początku, najpierw uszyłam serce z materiału i wypełniłam je otuliną, żeby nabrało kształtu.
 W serce wetknęłam patyk, okręciłam go sznurkiem do wędlin dlatego jest biały. Trzeba było czymś wypełnić doniczkę a więc w ruch poszedł styropian, miałam tylko twardy nie bardzo chciał się uformować. Nożem ścięłam do wymiaru doniczki a w środku szydełkiem wydłubałam miejsce na drugi koniec patyka.

Tak przygotowane serce umieściłam w doniczce.

I przystąpiłam do ozdabiania najpierw na dół położyłam sznurkowa rafię z bukietów, nie miałam zielonej więc poszła żółta i nawet lepiej mi się podoba, bo nie odbiega od kolorystyki reszty drzewka.

A teraz przyszła kolej na górę tu już zaczęły się schody, ponieważ wymyśliłam sobie, że będą to kwiatuszki więc troszeczkę się ich na wycinałam. Szczerze się przyznam, że ich nie liczyłam, ale trochę ich jest. Kwiatki są w dwóch odcieniach żółtego przypięte kolorowymi szpilkami.



 Czegoś mi tu brakowało? może czerwonego, kombinacji troszeczkę było jednak jak zwykle postawiałam na minimalizm i dodałam kolorową wstążkę i maleńka biedronkę, w końcu to na przywalanie wiosny:)


Całość prezentuje się tak i dumnie stoi na oknie w słońcu drzewko jest jeszcze piękniejsze.


Jeszcze tylko baner do zabawy i gotowe do wrzucenia Stefanowi na język mam nadzieję, że przełknie spokojnie w końcu pora obiadowa i coś mu się też należy:))

Miłej niedzieli wam życzę i do następnego Monika:))

" Miłość jest jak delikatny kwiat, należy ją pielęgnować co dziennie"

39 komentarzy:

  1. No i powiem Ci ,że wyszło bardzo fajnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałaś Moniko świetny pomysł na niecodzienne walentynkowe serce
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne i ciekawe serduszko :) dzięki za udział w moim candy, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalne to Twoje sercowe drzewko. Potrafisz uruchomić wyobraźnię na maksa.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne serduszkowe drzewko! na pewno będzie rodzić dużo miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowe serce.Może ozdabiać parapet przez cały rok.
    Też lubię coś zrobić aby ktoś miał z tego pożytek.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowe serduszkowe drzewko :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała praca, bardzo mi się podoba!:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe drzewko pełne miłości i wosny

    OdpowiedzUsuń
  10. Moniko pierwszy raz widzę drzewko serduszkowe , ale powiem Ci że podoba mi się bardzo. Te kwituszki dały piekny efekt.
    życze Ci powodzenia w głosowaniu i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też takiego drzewka jeszcze nie widziałam i bardzo mi się ten pomysł podoba. Ślicznie to zrobiłaś Moniczko, jestem pewna że w słońcu na parapecie wygląda zjawiskowo.
    Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowa z Ciebie Kobieta. Śliczne serducho wyczarowałaś. Niesamowita praca.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cholerka zjadło mi komenta .
    Nie cierpię się powtarzać ,więc w skrócie piszę ,że serduszkowe drzewko wyszło super.
    POwodzenia życzę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł :) I na dodatek okazuje się, że żółty świetnie pasuje do serduszek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wygląda w tych jasnych kolorkach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Drzewko rewelacyjne sporo musiałaś kwiatków na wycinać ,ale efekt był tego wart kolorki tak już trochę świąteczne -pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze serce Moniko , takie optymistyczne jak Ty! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej jest tych kwiatuszków troche, napracowałąs sie, ale efekt świetny i mam nadzieje, że zostanie doceniony, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moniczko, niesamowicie pomysłowe serduszko! Bardzo mi się podoba! Faktycznie takie drzewko jest bardzo unikalne!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysł świetny:) Drewko prezentuje się świetnie :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeslicznie wyszło! Trochę naśmieciłaś styropianem, ale przecież przy takim zajęciu zawsze musi być nieład artystyczny:)))
    Jestem oczarowana Twoim serduszkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Brawo!!!za kunszt i cierpliwość...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moniczko podtrzymuję tytuł dla Ciebie -Mistrzyni zaskoczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne serduszkowe drzewko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne drzewko :) Kwiatki na serduszku wyglądają jak motylki, które przysiadły na chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moniczko dziękuje za ten kursik- wykorzystam na pewno:)
    piękne drzewko przygotowałaś:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyszło, a raczej wyrosło piękne serducho :)) Fajny pomysł. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Trochę się napracowałaś, ale warto było, bo serducho wyszło Ci super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne, wiosenne serducho!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładnie to wszytko opisałaś krok po kroku

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześlicznie wygląda!!!! takie słoneczne i wesołe, jak nic skusi wiosnę! Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. cudne drzewko:) Twój patent ze styropianem chyba wykorzystam przy ozdobach na Wielkanoc:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Serduszkowe drzewko :) Tą promiennością kwiatków musi przywołać wiosnę.
    A najbardziej podoba mi się to, że jest takie uniwersalne - na każdą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale cieplutkie serce, super:)

    OdpowiedzUsuń
  35. no... trochę się nawycinałaś! ;-D

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)