poniedziałek, 13 stycznia 2014

Czasu-umilacz........


Czas jest pojęciem względnym, czy aby na pewno?
Moja młodzież bardzo lubi  różnego rodzaju gry planszowe, a wiadomo opakowanie kartonowe z czasem nie wygra. Wtedy wygląda nieestetycznie, trzeba było więc temu zaradzić. Tak więc powstało pudełko w kolorze venge- bejca z papierem ryżowym i okuciami. Troszeczkę na bokach przetarłam bejcą, która bardzo dobrze w tym celu  się sprawdziła. 
I tak powstał  czasu-umilacz.
 



 okucia



 zapięcie


I jak wam  się  podoba? Dodam tylko, że gra jest o wojach, magach i innych czyli gra planszowa fantasy mającą już swoje lata.
Kasetkę zgłaszam na wyzwanie w Pracownia Rękodzieła SZOK



Za parę dni odbędzie się moje pierwsze candy, i jestem pozytywnie zaskoczona takim zainteresowaniem, bardzo wszystkim dziękuję i miarę możliwości staram się odwiedzać wasze blogi i troszeczkę was poznać, to ukłon w stronę nowych obserwatorów.
A teraz zmykam:)
Pozdrawiam serdecznie Monika:)

Smutek potrafi zatroszczyć się sam o siebie, lecz by naprawdę się cieszyć, trzeba mieć kogoś, z kim się można podzielić radością. Mark Twain

39 komentarzy:

  1. Fantastyczny pomysł, wykonanie pierwsza klasa :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość długo się do niej przybierałam, ale jestem zadowolona z efektu:)
      pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. Sliczne pudełeczko ale jeszcze piękniejsze jaet to że w dobie girer komputerowych gracie w gry planszowe -wielki ukłon dla Was ...
    my tez często z dzieciakami zastępujemy komputery wspólną gra w eurobiznes:)
    pozdrawiam i życze powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komputer służy do nauki lub pracy, a do zabawy i relaksu są planszówki:))
      pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  3. uwielbiam gry planszowe:) świetna praca Moniko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne pudełko, bardzo podoba mi się właśnie tka kolorystyka !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz dziewczyno talent! Przepiękne to pudełeczko!
    zdunek.wypych.bozena@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałaś dobry pomysł bo faktycznie pudła często się psują. Pozdrowienia serdeczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza, że ta gra często z młodzieżą wędruje i kartonik trochę się sfatygował :)
      pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  7. Bardzo ładny i trzymam kciuki w wyzwaniu :) Pozdrawiam Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł:) Realizacja i wykonanie fantastyczne:) Wróciłam na chwile do cudownych lat kiedy z rodzicami siadaliśmy do gier planszowych i wspaniale razem spędzaliśmy czas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wracać do tych chwil, przypomnieć sobie ile było śmiechu i zabawy przy grach planszowych:))
      pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  9. piękne pudełko Moniko :) powodzenia w wyzwaniu!

    ps. o mały włos przegapiłabym Candy u Ciebie!!!! ale udało mi się jeszcze ustawić w kolejeczce :D

    OdpowiedzUsuń
  10. moniu trzymam kciuki bo kasetka jest w moim stylu - pe okucia i wszystko dech mi zaparło buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne pudełko zrobiłaś. Swietny pomysł i wykonanie wspaniałe. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze i nieskromnie też mi się podoba:)
      pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Ja również jestem w szoku, przepięknie Moniko ozdobiłaś pudełko. Będę trzymała kciuki by Twoja praca wygrała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie klimaty, długo do niej się przybierałam, a powstała w jeden wieczór:)) Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  13. Pomysł i wykonanie znakomite. W moim domu były i są gry planszowe. Zawsze przy tych grach jest wiele radości i śmiechu. Czasami wnuk ze swoją lubą przychodzą do mnie pograć w chińczyka. Radość jest olbrzymia. Przydało by się i moje pudelko do gier odnowić, niestety takich umiejętności jeszcze nie nabyłam.
    Życzę powodzenia w konkursie . Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie urok gier planszowych, wiele śmiechu i radości z bycia razem:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  14. Piękne pudełko popełniłaś, świetne motywy i kolorystyka, delektuję się jego urokiem :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mnie to cieszy:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  15. bardzo mnie cieszą zgłoszone prace decu! a tym bardziej tak piękne :)
    dziękujemy za udział w wyzwaniu PR SZOK!

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedyś bardzo lubiłam takie planszówki ... nadal lubię ale czasu brak. Pomysł świetny na oprawę ulubionej gry ....

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna praca!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK!

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)