niedziela, 5 lipca 2015

Wirtualny prezent i......

 Zapraszam na coś słodkiego, zróbcie sobie kawkę czy herbatkę, będzie mało zdjęć a dużo pisania. Zaserwowałam mufinki według mojego przepisu więc proszę częstujcie się smacznego! Z góry przepraszam, że się tak rozpisałam mam nadzieję, że dotrwacie do końca tego postu:)


Dokładnie 15 czerwca 2013 roku napisałam pierwszego posta, to już dwa lata jestem w wirtualnym świecie i tak jak każda z was miałam obawy czy w ogóle ktoś zawita w moje skromne progi. Decyzja o prowadzeniu bloga nastąpiła pod wpływem chwili, po prostu przeglądając internet w poszukiwaniu inspiracji głównie szukałam dekupażu. Natrafiłam na wspaniałe blogi o tej tematyce i zaczęłam je zapisywać na komputerze. Zrobił mi się niezły miszmasz i tak oto dokładnie w sobotę 15 czerwca narodził się mój blog. Byłam w dobrej sytuacji bo miałam co pokazać, postanowiłam jednak, że będzie to też blog o moich przemyśleniach i emocjach, a wtedy miałam ich naprawdę mnóstwo. Dzisiaj cofnęłam się wstecz do pierwszych moich postów. Do osób, które jako pierwsze zostawiły komentarz u nowicjuszki i mam kilka spostrzeżeń. Po pierwsze jest parę osób, które są ze mną od początku. Na pewno jest to Marii, która piękne cuda wyprawia ze swoimi wstążeczkami, Katlus i jej cudowne kartki i explodingboksy i Misiówa i spółka można by powiedzieć, że to obie Kasie zaraziły mnie kartkami, bo właśnie u nich podglądałam co i jak. Jest też Basia z szeptów serca u niej mogłam zanurzyć się w pięknych lirykach i odpłynąć bez wspomagaczy. Muszę jeszcze wspomnieć o bardzo zdolnej młodej dziewczynie jest nią Kwiatkosia, która wspaniale inspiruje czy to robótkowo czy kulinarnie. Jest też Aga z różanej ławeczki zaczynałyśmy  w jednym czasie pisać bloga i mogłam śledzić jej prace i postępy. Cieszyć się z nią razem, każdym jej sukcesem, że odniosła sukces jest niewątpliwe marzyła o własnej pracowni i ją ma. Widać więc, że należy marzyć, bo marzenia się spełniają. Z czasem coraz więcej osób zaglądało na mój hamak jedne zostały do dzisiaj a inne zniknęły, za to pojawiły się nowe wspaniałe osoby. Renia i jej piękne frywolitki, u Basi mogę podziwiać śliczne kartki i dekupaż i Ania ze swoimi pomysłami w różnym stylu. Danusia która stawia cudowne krzyżyki i nie mogę zapomnieć o Lidzi, która pięknie tworzy i wymyśla coraz to nowe zabawy, żebyśmy się nie  nudziły i wiele innych ciepłych osób, łącznie z królową blogosfery i cyklicznych kolorków Danutką. Zawsze mogę liczyć na ich odwiedzinki i miły komentarz. Cieszę się z każdego komentarza i z każdej waszej wizyty w miarę swoich możliwości odwiedzam wasze blogi, bo wiem jakie to ważne dla nas. To jak pogaduszki przy kawie z koleżanką i nie ważne , że to jest koleżanka wirtualna. Ważne, żeby była szczera, jak trzeba by rozbawiła lub po prostu przeczytała i podzieliła z tobą twój smutek. Wbrew wszelkim opiniom w internecie można spotkać przyjaciół  i można się zaprzyjaźnić. Wiem, że mamy mało czasu i jesteśmy zalatane, a na dodatek są wakacje i dzieci potrzebują nas 24 godziny na dobę. Pomyślałam więc, że dobrze by było troszeczkę wydłużyć czas zabawy.
Troszeczkę się rozpisałam a chciałam was zaprosić do zabawy rocznicowej takie małe candy, ale zasady będą zupełnie inne niż zwykle, ciekawa jestem czy znajdzie się ktoś chętny.
Małe wytyczne chętni powinni aktywnie prowadzić bloga, jeżeli ktoś ma ochotę na udostępnienie na fejsbuku można, za co bardzo dziękuję, nie ma wymogu żeby dołączać do obserwatorów, jedynie tylko gdy naprawdę masz na to ochotę, będzie mi bardzo miło gościć cię na hamaku. Tak więc kto jest chętny na taką zabawę zapraszam do pobrania banerka i wstawienia go na pasek boczny na blogu i bawmy się dobrze.




Zabawa potrwa od 5-07-2015 do 5-08-2015 i będzie w dwóch etapach.
Pierwszy etap to wirtualny prezent, chciałby dostać od was właśnie taki prezent. Chodzi o to, żeby na swoim blogu napisać posta jak zwykle wstawić swoją pracę, wstawić baner i zaznaczyć, że jest to prezent dla mnie. Ja zaś ten prezent wirtualnie przygarnę. Oczywiście pobieramy baner i wklejamy go na pasek boczny i linkujemy do tego posta. Posta podlinkujecie przez żabkę. 
Liczę na waszą kreatywność i dlatego nie ma żadnych wytycznych co do pracy możecie stworzyć wszystko co tylko wam w duszy gra i na co fantazja pozwoli. Ten etap potrwa do 5-08-2015 jest więc sporo czasu a wiadomo, że i tak robotkujecie więc coś tam powstaje i nie powinno być z tą częścią problemów.
Po tym terminie zorganizuję głosowanie na te prezenty i tu będą mogły brać udział wszystkie osoby zaglądające na bloga i mające taką ochotę. Można namawiać u siebie na blogu na głosowanie na swoją pracę, ale głosować można tylko raz.
Nagrody ode mnie będą trzy jedna dla osoby która zwycięży w głosowaniu.
Drugą nagrodę przeznaczam dla osoby, która najbardziej wpasuje się w mój gust i upodobania.
Trzecia nagroda powędruje do osoby w drugim etapie o czym napiszę w sierpniu.
Chęć wzięcia udziału w zabawie proszę zgłaszać pod tym postem mam taką cichą nadzieję, że znajdą się chętne:)
Uzupełnienie jak podlinkować swojego posta. Na dole tego posta jest  niebieski link Add your link klikamy na ten link wyskoczy nam okienko.
Link: wklejamy skopiowany link z naszym postem np. http://monikanahamaku.blogspot.com/2015/07/wirtualny-prezent-i.html
Link litle: link skrócony np.monikanahamaku.blogspot.com
Email. adres poczty @
Po przejściu tych rubryk wyskoczą nam propozycje zdjęć jaką chcemy miniaturkę, wybieramy zdjęcie klikamy selekt i kończąc operację klikamy done ! i gotowe. 



38 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję Moniko tych dwóch blogowych lat. Mam nadzieję, że i kolejne będą tak samo udane. Pomysł na zabawę ciekawy i oryginalny, chętnie wezmę udział. Nad prezentem pomyślę a teraz zabieram banerek.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko kochana, gratuluje Ci roczku i ciesze sie, jak i tez pragne podziekowac za to, ze wlasnie m.on do mnie zagladalas i podgladalas moje poczatki i moje prace. Dziekuje za kazde slowo.. Zycze Ci wszystkiego najlpiekniejszego, kolejnych wspanialych dziel, i cudowynch ludzi na Twojej drodze. Jesli znajde troszke czasu to z wielka przyjemnoscia wezme udzial w Twojej zabawie, a poki co goraco Cie pozdrawiam i raz jeszcze zycze wszystkiego najlepszego!!

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiscie gratuluje ci kochana 2 latek, ale roczku tez :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super....gratulacje....:)Rewelacja:)będzie prezent nawet juz jest :) ....bedzie publikowany 23 :) musze się planu trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Moniko tak pięknej rocznicy . Ciesze sie również , że i ja zostałam w pewien sposób wyróżniona .
    A Twój pomysł z wirtualnym prezentem bardzo mi się podoba . Z miła chęcią wezmę udział w Twojej zabawie .
    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniko, serdecznie gratuluję Ci dwóch latek, bardzo lubię zaglądać tu do Ciebie. Chętnie wzięłabym udział w Twojej zabawie, tylko co to znaczy aby "posta podlinkować przez żabkę", pytałam chłopaków, ale też nie wiedzą :)))
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko dodałam instrukcję jak krok po kroku podlinkować przez żabkę mam nadzieję, że już wszystko jasne, jeżeli masz jeszcze jakieś pytania to służę pomocą:) pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  7. Moniczko kochana gratuluję rocznicy i życze kolejnych:D
    dziękuje również za wyróżnienie mojej osoby, ale właściwie mogłabym napisać to samo o Tobie, bo mniej wiecej tak samo zaczynałyśmy i natknęłyśmy sie na swoje blogi :)
    Oczywiście banerek zabieram do siebie i bardzo chętnie wezmę udział w Twojej zabawie:)
    pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję kolejnej rocznicy :) Bardzo lubię do Ciebie zaglądać nie tylko ze względu na piękne prace, które pokazujesz, ale także właśnie ze względu na Twoje przemyślenia i cudne cytaty, które zamieszczasz :)

    Bardzo chętnie wezmę udział w Twojej zabawie i przygotuję prezent, ciekawa jestem, czy trafię w gust! Na ile dobrze poznałam Cię dzięki blogowej znajomości :)

    Ps. Dziękuję za komplement, ja wcale nie jestem taka młoda, na jaką wyglądam, hihihihihihihi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że juz jestes z nami dwa lata (choć ja nie wiele dłuzej) Mam nadzieję, że jeszcze wiele lat tu razem spędzimy na naszych blogach :) Nawet nie wiesz jak miło mi się zrobiło czytając i osobie w Twoim poście, dziękuję Ci kochana, aż się chce dalej wymyślać wiedząc że Was to cieszy i jesteście ze mną.
    Z miłą chęcią wykonam dla Ciebie wirtualny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moniko - ja bardzo się cieszę że cie poznałąm - faktycznie to ty do mnie otwarłąś swe serdeucho - dziękuję że o mnie wspomniałąś - oczywiście kochana że biorę udział w zabawie - gratuluje ci dużo takich rocznić- kochana na dzień dzisiejszy wstawiam tylko banerek na razie na blogu na pasku bocznym - a w nastepnym może nie ale jeszcze następnym zrobię dla ciebie wirtualny prezent - póki co to dopowiem że jakś jestem ostatnio zamotana - za dużo mam na głowie - więc wrócę tu jeszcze raz i dokładnie jeszcze raz przeczytam zasady - choć i tak wszystko zrozumiałąm - no ti idę z banerkiem twoim na mój blog - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  11. Moniczko, oczywiście gratuluję Ci tych dwóch latek w prowadzeniu bloga, życząc kolejnych nie mniej udanych twórczo. Od kiedy zaczęłam przeglądać blogi robótkowe, trafiłam też do Ciebie. Nie pamiętam kiedy po raz pierwszy zostawiłam komentarz, ale od czasu gdy sama założyłam bloga, widząc Twoje posty, zawsze zerknę, czym mnie zainspirujesz. Bardzo dziękuję również za dostrzeżenie mnie i mojego bloga w tym poście. Czuję się bardzo wyróżniona i oczywiście biorę udział w Twoim Candy, banerek zaraz zawiśnie, a post - już nad nim myślę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana Moniko, serdecznie dziękuję Ci za te wszystkie słowa i oczywiście z całego serca gratuluje Ci rocznicy i życzę Ci kolejnych,co do zabawy, jeśli czas mi pozwoli to oczywiście wezmę w niej udział:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję kolejnej Rocznicy!! i życzę Ci nieustającej Weny i kreatywności!!! a jeżeli czas pozwoli to być może...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj było to było...mi też niedawno stuknęło 2 lata...i całkiem spokojnie bez napięć prowadzę mojego bloga....dla Ciebie gratulacje i kolejnych rocznic winszuję:)) Beata

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję rocznicy. Zaczęłam się zastanawiać co z naszym blogiem. Chyba na wiosnę była rocznica. Muszę sprawdzić. Tobie życzę sukcesów, zadowolenia z wirtualnych kontaktów.
    Co do zabawy, moje komputerowe umiejętności nie zawsze wystarczają na ogarnięcie ... ale będę Wam kibicować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i również dołączam do zabawy :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja dopiero dziś zawitałam do Ciebie Moniko, ale bardzo chętnie powieszę banerek u siebie. Jak zdążę to również wezmę udział w Twoim candy :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wielu jeszcze lat blogowania i weny twórczej nieustającej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Również składam gratulacje. Ja niestety zabawę odpuszczę, bo że tak powiem komputery to nie moja domena xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratki Monika!
    Dwa latka to juz spory staż :-)
    Oby wiele kolejnych takich rocznic było.

    czasu sporo to spróbuję się zmierzyć z Twoim wyzwaniem :-D

    OdpowiedzUsuń
  20. Monia i ja przyłączam się do życzeń i gratuluję tak wspaniałych sukcesów twórczych.
    Oczywiście jak nic nie wypadnie mi po drodze to i ja zrobię dla Ciebie wirtualny prezent .
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje Moniko:) życzę następnych udanych rocznic:)
    Postaram się wysłać ci wirtualny prezent, al póki co przyjmij wirtualne rocznicowe buziaki:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomysł świetny więc jestem i zapraszam po prezent , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  23. Moniko, serdecznie gratuluję i życzę kolejnych wspaniałych rocznic i wspaniałych chwil na tworzeniu dzieł :)

    banerek wstawiłam u siebie na blogu i z chęcią dołączę do zabawy a póki co pozdrawiam z Tarnowa !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Moniko jeszcze się nie rozgościłam u Ciebie ,bo tak prawdę powiedziawszy dopiero zajrzałam.
    Nie chodzi o candy,bo rzadko biorę udział w takich zabawach,ale widziałam u Marii i u Ewy posty i zaciekawiło mnie.Skoro można tak się pobawić to dlaczego nie.
    Gratuluję rocznicy na blogerze i życzę kolejnych udanych rocznic,co przy Twojej pomysłowości nie będzie takie trudne.
    Banerek sobie już wzięłam,ale czy poradzę sobie z tym wrzucaniem do żaby :D zobaczę,jedno jest pewne wirtualny prezent znajdziesz na moim blogu niezależnie czy sobie poradzę czy nie :)))
    Pozdrawiam i zostaję jeśli pozwolisz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozgość się będzie mi bardzo miło, a z żabą na pewno sobie poradzisz jak by co to służę pomocą:) pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
    2. Dziękuję, właśnie sobie poradziłam,mam nadzieję że wszystko dobrze tam zrobiłam.
      Pozdrawiam i teraz mogę już przejść do zwiedzania :)

      Usuń
  25. Świetny pomysł! Gratuluję rocznicy i oby były kolejne :) Jeżeli uda mi się ogarnąć w tym tygodniu to przygotuję dla Ciebie jakiś wirtualny prezent, a na razie przesyłam wirtualne życzenia i pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ostatnią chwilę, ale udało mi się coś dla Ciebie stworzyć :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  26. Czas leci...ja mam już 3 lata blogowania za sobą, serdecznie pozdrawiam i dziękuję za głos/y/ :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moniko życzę kolejnych twórczych lat. Pozdrawiam i z chęcią przyłączam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję Moniko za zabawę. Takie pomysły pobudzają do tworzenia..
    Gratuluję latek blogowych,jesteśmy w tej samej klasie:):):)
    Cieszę się ze zdążyłam zrobić dla Ciebie gwiazdeczkę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję tych dwóch latek i życzę kolejnych! Bardzo spodobał mi Twój się pomysł na ich świętowanie. Tak więc i ja postanowiłam dołączyć i wręczyć Ci wirtualny prezent. Zaraz lecę porobić mu fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Moniko, serdecznie gratuluję dwóch latek blogowania. Do zabawy dołączam niemal na ostatnią chwilę, bo zwyczajnie myślałam że mimo długiego czasu, to jednak nie zdążę... Pomysł na świętowanie bardzo ciekawy i z przyjemnością będę śledzić dalsze etapy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Spieszę pogratulować 2 lat blogowania i życzyć kolejnych 4 równie udanych albo jeszcze bardziej. A teraz biegnę przygotować prezent z nadzieją, że do północy się uwinę, jeśli nie to przynajmniej życzenia zdążyłam złożyć :-))

    OdpowiedzUsuń
  32. Całkiem zapomniałam o komentarzu :) jak już pisałam zabawa bardzo ciekawa, lubię takie "unowocześnienia". Życzę Ci wielu twórczych lat razem z nami, mnóstwo inspiracji oraz radości płynącej z rękodzieła i blogowania. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie dziękuję za wirtualne prezenty i udział w tym niecodziennym candy, jesteście wielkie!!!! od jutra zaczynamy głosowanie:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety przez nożne kłopoty zupełnie wyleciałam z obiegu na miesiąc :-( ... szkoda
    chyba, że lubisz spóźnione ( ale szczere) ;-DDD

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)