piątek, 31 lipca 2015

Podsumowanie....

Cykliczne kolorki mają roczek więc świętujemy. Danuśka postawiła szampana i poczęstowała deserem, a jak impreza to wypada się odpowiednio ubrać i biżuteria też musi być. Zrobiłam na tę okoliczność  bransoletkę ze sznurka tak zwaną makramę w kolorze czarno- białym ten kolorek był obowiązkowy w sierpniu, niestety wtedy nie zdążyłam z pracą tym razem to nadrabiam. Kolor czarny uwielbiam jest to kolor który w pewnym okresie życia byłam zmuszona założyć, ot takie koleje losu. Później trudno mi było się rozstać z kolorem czarnym dodawał mi siły i elegancji. Czerń to bowiem symbol elegancji, wyrafinowania i luksusu. Łączy w sobie jednocześnie tradycję jak i nowoczesność. Klasyczna mała czarna nigdy nie wyjdzie z mody i zawsze będzie kojarzyć się z dobrym smakiem. W moim otoczeniu oprócz ubrań, czerń jest obecna w biżuterii, moim ulubionym kamieniem jest onyks. To tyle na temat czarnego koloru, oto wspomniana bransoletka, sznurek woskowany i perełki niby nic a ile piękna w tych kolorkach. Zapraszam do oglądania:)


                                                    
Jeszcze banerek z sierpnia i gotowe.


Niestety nie udało mi się uczestniczyć we wszystkich wyzwaniach kolorystycznych z różnych powodów, jednak sporo tego było i tak jak moje koleżanki kolorystki załączam mały kolaż z prac jakie zrobiłam do tej zabawy.


 Banerek na lipiec i bransoletka wędruje do Stefana na jęzor mam nadzieję, że przełknie spokojnie:)

Zmykam, idę nadrobić zaległości na waszych blogach :)
Pozdrawiam serdecznie Monika:)



"Choćbyśmy cały świat przemierzyli w poszukiwaniu piękna, nie znajdziemy go nigdzie, jeżeli nie nosimy go w sobie." Ralph Emerson 

27 komentarzy:

  1. Bardzo fajna bransoletka :) Klasyczne połączenie kolorów pasujące do wszystkiego! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna bransoletka :) ja lubię wszystko w tych sierpniowych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka świetna i jak nie niszę biżuterii, tak w tej paradowałabym na co dzień i od święta, a jeszcze te perełki .
    Po ukazaniu się Twojego posta, pomyślałam, że jeszcze i ja zdążę ze swoim i tak się stałoi.
    Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Monia ależ piękne urozmaicenie wszystkich prac i sporo ich było,policzyłam ,że 9 czyli większa połowa.To jest i tak super wynik ,gratuluję kochana .
    A bransoletka wyszła świetna,teraz już wiem jak się je robi haha:)
    Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna bransoletka , faktycznie tylko szyki elegancja i do tego mała czarna . Cieszę się że zdążyłaś z pracą , w takim dniu wypada świętować ;-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest ta bransoletka;) pozsrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Moniczko delikatna i klasyczna bransoletka, będzie pasować do wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna bransoleta - z chęcią bym taką nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby nic jak piszesz, sznurek, perełki, ale efekt - niezwykle zalotny:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna bransoletka. Takie kolory do wszystkiego pasują.
    Pozdrawiam i miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie klasyczna, do wszystkiego pasujaca , długo modna i najważniejsze ładniutka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza, klasyczna, do wszystkiego pasuje! Bardzo mi się podoba. Z przyjemnością przypomniałam sobie też Twoje poprzednie kolorowe prace. Miłej niedzieli Moniczko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, klasyczna, elegancka, bardzo w moim guście :) pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czarny kolor i u mnie często gości,klasyka jest zawsze modna,to fakt.
    Bransoletka sprawia wrażenie lekkości,no i jest przy tym bardzo ładna,a najważniejsze pasuje do wszystkiego.
    Tworzysz prace w różnych technikach,pewnie stale poszukujesz czegoś nowego i tak trzymaj :) też ostatnio jestem na etapie poszukiwania,odkrywania próbowania...
    Serdeczności przesyłam :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka fajna bransoletka, plecenie widze nieźle CI idzie. Kolaż super, najbardziej z Twoich wszystkich tworków zachwycił mnie kolor niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna bransoletka! no i sporo prac narobiłaś na wyzwania...widać to dopiero, jak się wszystko pozbiera .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Elegancka bransoletka!
    Pytałaś mnie, Moniko, o Święto Papieru. Tak, były większe prace na papierze, były ekslibrysy, obazy wykonane na papierze z papieru, sznurka papierowego, były figurki z masy papierowej, były prace, w ktorych papier łączył się z innymi materiałami. Ale były też kamienie, decou, wosk, pierniki lukrowane, kartki, papiery scrapowe, czerpane, miody, mydełka, anioły z przeróżnych materiałów..... Myślę, że na jeden dzień przynajmniej warto tu zaglądnąć. :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna bransoletka, a kolaż świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Klasyka, czyli coś co lubię. Gdy nie wiedziała jaką wybrać biżuterię, to właśnie taka bransoletka uratowałaby mnie z "opresji" :-). Też jestem miłośniczką koloru czarnego, więc masz u mnie pełne zrozumienie.
    Podoba mi się Twój kolażyk,wspaniała różnorodność prac!

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna bransoletka, też takie lubię:)
    A może dołączysz do makramowej zabawy u mnie :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję pięknej makramowej bransoletki i tylu wyzwaniowych prac.
    Pozdrawiam orzeźwiająco:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubie takie delikatne bransoletki. Twoja jest urocza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. A mnie zaskoczył ten kolaż, tzn jego różnorodność. Jesteś Moniko wulkanem twórczym, potrafisz zrobić mnóstwo pieknych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. no właśnie, zaskakujesz wszechstronnością!:-)

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)