środa, 21 października 2015

Obrazki zimowe....

Ciąg dalszy testowania papierów ITD Collection  tym razem jest to papier ryżowy w kolorze sepii. http://www.itdcollection.com/Papier-ryzowy-R463 Ciepłe brązy i przybrudzona biel to idealny materiał do tworzenia w stylu vintage. Pomyślałam, że będą śliczne podkładki. Surowe podkładki pomalowałam bejcą i przetarłam świecą na to farba akrylowa w kolorze ecrii a papier ścierny dopełnił dzieła. Po wyschnięciu wystarczyło tylko przykleić papier ryżowy i polakierować. Papier ryżowy zawsze wyrywam, nigdy nie wycinam nożyczkami, bo wtedy wyraźnie widać kontury papieru. Przy wydzieraniu kontury zamazują się i praca wygląda na bardziej naturalnie. Zapraszam do oglądania:)



 A może zupełnie coś innego, taka sobie bombka w brązach tutaj na białym tle.


I ta sama bombka na tle mojej żółciutkiej ściany, zupełnie inaczej się prezentuje.




 Ten sam papier można zupełnie inaczej zastosować, możliwości jest wiele ja zrobiłam malutkie obrazki na ścianę w stylu vintage pod tytułem Krajobraz zimowy. Przyznam się szczerze nieźle się bawiłam z tym papierem myślę, że jeszcze wiele zastosowań można by znaleźć dla tego papieru.




Kochani ostatnio mam dużo pracy i troszeczkę zmniejszyłam swoją obecność na waszych blogach, myślę, że już niedługo wyjdę na prostą i wszystko wróci do normy, a tymczasem się żegnam i miłego wieczorku życzę Monika:)


" Naturalne zdolności, podobnie jak naturalne rośliny, wymagają pielęgnowania" Francis Bacon

23 komentarze:

  1. Miałam już nic nie kupować, ale na ten papier chyba sie skuszę:)
    jak ja kocham te klimaty :D
    Cudne podkładki i przepiękna bombka !!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny klimat Twoich prac:) Lubię vintage:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkładki rzeczywiście, wyszły ślicznie!Zakochałam się w bombce! Marzą mi się takie na choince, może kiedyś się dorobie hihih ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cuda zrobiłaś, ciężko wzrok oderwać od Twoich pięknych prac.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest ten papier i świetnie go wykorzystałaś. Obrazki wyglądają uroczo i klimatycznie, bombka też jest prześliczna. Ja też zaczęłam już robić bombki! Pozdrawiam Cię Moniczko bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. jest klimat! :-)
    choć perspektywa mrozów, zawiei i zamieci... jakoś mnie nie rajcuje :-/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te obrazki , bombeczka tez supewrowa. Znaczy się przygotowania do Świat czas zacząć !!
    papier ryzowy bardzo lubie i tez go nie wycinam tylko wydzieram . Musze chyba zarknąc do tego sklepu :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne obrazki! bardzo lubię takie klimaty! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Doskonały przykład na nietypowe wykorzystanie podkładek. Mogą być obrazkami na ścianie, niekoniecznie podkładkami na stół, pod szklankę, filiżankę, czy kubek. Motyw zimowy - ekstra. Bombka rewelacja, ozdoba świątecznego stołu.)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moniś, podkładki wyszły swietnie, najlepeij widac na pierwszym zdjeciu, przypomniało mi się, że mam taka jedna bardzo stara kartke świateczną podobną jak nic do Twoich i tak sobie myślę, że nakleje ja na deskę i powiesze jak obrazek tak jak Twoje, bo jest dla mnie bardzo cenna i zimą w kazde świeta ją wystawiam...jak to dobrze sie zainspirować! pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Moniko prace są przepiękne. Uwielbiam wszelkie brązy, a takie zimowe krajobrazy odcieniach sepii to już wyjątkowo udane połączenie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podkładki powiesiłabym na ścianie, bo szkoda by mi było coś na nich stawiać, takie są śliczne. Świetne te papiery :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy pomysł z tymi obrazkami na ścianę, bombka prześliczna taki cukiereczek z kokardką :) Obrazki są tak rzeczywiste że aż zrobiło mi się zimno buu... :) ozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi najbardziej podoba się bombka. Taka klimatyczna... Romantyczna... Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne wyszły Ci podkładki ,ale bombka ....jest bombowa ,po prostu super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moniko, przepiekne prace, wspaniale te obrazki, ale bombka. Przecudowna, sliczna i chwyta za serce. CUDOWNA:Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace, Moniko :) papier super się prezentuje i na podkładkach i na bombce. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały klimacik. Prace przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  19. Obrazki bardzo fajne, ciekawe ale bombeczka bardzo mi sie spodobała. Uwielbiam takie,. nie wiem dlaczego ale jak patrze na nia przypominają mi sie obrazki z dzieciństwa. Ubieranie choinki a właściwie mój tato ubierał a dzieciaki sie przygladały. Cudowne lata:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moniko we wrześniu bawiłam się tym właśnie papierem,oczywiście powstały bombki,które zacznę pokazywać niebawem,też zauroczyły mnie te kolory.
    W Twoim wydaniu Moniko wszystko jest prześliczne,fajny pomysł z obrazkami na ścianę :D
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Papier faktycznie prześliczny, a ty świetnie wyeksponowałaś wszystkie jego walory. Najbardziej podoba mi sie chyba bombka, choć obrazki też są śliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękny decupage :) wszystko mi się bardzo podoba:) ja mam zamiar zrobić bombkę 3d:)

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)