sobota, 31 października 2015

Ślubnie.....

"A kiedy będziesz moją żoną...umiłowaną, poślubioną, wówczas się ogród nam otworzy,
ogród świetlisty, pełen zorzy. Rozdzwonią nam się kwietne sady, pachnąć nam będą winogrady,
i róże śliczne i powoje całować będą włosy twoje." K.P. Tetmajer
Ślub to najważniejsze wydarzenie w życiu państwo młodzi są piękni i wspaniali i mają nadzieję, że ten dzień będzie trwał przez całe ich życie. Goście weselni też dokładają wszelkich starań aby uświetnić ten dzień i z tej właśnie przyczyny powstała kartka zupełnie inna. Kartkę w takiej formie robiłam po raz pierwszy i nieskromnie muszę przyznać, że jestem zadowolona z efektu jaki uzyskałam. Na blogu: itsjfun.blogspot.com. trwa wyzwanie postanowiłam zgłosić moją nietypową kartkę. Zapraszam do oglądania i konstruktywnej krytyki co ewentualnie można by poprawić lub może macie jakieś inne pomysły. Wesele odbyło się jakiś czas temu więc spokojnie mogę ją opublikować.

  
W środku jest skrzyneczka a w niej ruloniki z odpowiednimi nominałami NBP




W ruloniku życzenia dla młodych nie zmieściłby się na kartce wiec taki pomysł wpadł mi do głowy.

                                              
Kartkę zgłaszam do wyzwania 

                                 http://itsjfun.blogspot.com/2015/10/wyzwanie-7-nietypowy-ksztat.html

Pozdrawiam serdecznie Monika:)  

  
"Z Tobą przetrwam nawet smutne chwile, bez Ciebie gaśnie nawet słońce"
 

20 komentarzy:

  1. Monisiu, karteczka cudo. Nie ma czego krytykować. Powstała karteczka " niby box", bardzo oryginalna. Nigdzie nie jest napisane, że musi być płaska, rozkładana, czy w ozdobnym pudełeczku. Państwo młodzi byli na pewno zadowoleni z takiej karteczki torebeczki.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest taka nietypowa, jedynie co mi w niej nie pasuję to ta wielka kokarda na górze. Mysle że subtelniej by wygladała gdyby wstązka była węższa.Reszta jest rewelacyjnia a już ta skrzynka na słuszne uznanie rewelacyjna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie skromnie możesz przyznać ,że kartka wyszła Ci rewelacyjna :)
    Pomysł i wykonanie mistrzowskie. Państwo młodzi będą mieli fajną pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka, ale najbardziej podobał mi sie cytat o małżeństwie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka i pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniczko, karteczka bardzo mi się podoba. Przede wszystkim jest inna niż wszystkie, oryginalna bardzo.Rulonikowe nominały są zamykane, więc nie ma obawy, że się rozsypią. I kolorystyka pastelowa, radosna :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rajciu! Zdecydowanie ma co krytykować! Wyszło pieknie Moniczko !Pomysł rewelacyjny !Az żałuje , że ja takiego podarunku nie dałam przyjaciołom jak brali ślub. Wspaniale, idealna kompozycja i kolory :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta wersja kartki bardzo mi się podoba. Jest inna od wszystkich i w tym jest jej urok. Służy również za pojemnik na prezent. Młodzi wolą te ruloniki a sami wiedzą na co przeznaczyć. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moniko super pomysł i super wykonanie:)) strasznie mi się podoba! bardzo nietypowa forma karteczki i wygląda fenomenalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna i pięknie wykonana kartka! dziękuję za zabawę z It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super, świetny pomysł, świetnie wykonane, kochana możesz być z siebie dumna bo to jest coś na prawdę fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka super, a ten tekst świetny z chrapaniem:)) Moniczko byłąs na Twórczo zakręconych??

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, piękna nietypowa, kaska fajnie ozdobiona :) a cytat nietypowy, zabawny i uroczy jednocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A co tu poprawiać?! Wyszło pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  16. cudna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna praca. Dziękuje za wspólna zabawę na blogu It's just fun.

    OdpowiedzUsuń
  18. ale fajna torebusia!
    fajny pomysł ;-)

    czy to cytat z LOTR? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się to J.J.R.Tolkien " Władca Pierścieni" cytat Arweny.

      Usuń
  19. świetny pomysł na prezent :) Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)