czwartek, 27 lutego 2014

Jajeczka.....

By­wają takie dni, które nie pachną słońcem, są burzo­we i zachmurzo­ne. Czasem trzaskają pioruny i grzmoty. W ta­kie dni próbuję przy­wołać nadzieję uśmie­chem, próbuję wznieść się po­nad troski i zmar­twienia. Kłopo­ty wys­tawiam za ok­no, niech wiatr je uniesie wy­soko i za­bie­rze w dal.   

Na blogach już królują świąteczne klimaty, więc i u mnie nie może ich zabraknąć. To są niektóre jajeczka z zeszłego roku.



Pozdrawiam serdecznie i miłego wieczorku życzę Monika:))
 Twoje myśli budują Twoją rzeczywistość, dlatego myśl pozytywnie o sobie i Twoim otoczeniu, a będziesz szczęśliwsza.

30 komentarzy:

  1. Niezwykłej urody są te jajka. Wiosną pachnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wiosna już chyba całkiem zagościła u mnie dziś było 18 C, a słoneczko grzało pięknie:) pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. Oj u Ciebie już wielkanocnie. Piękne, pachnące wiosną jaja. Super.. Pozdrawiam Cię serdecznie Moniko i dziękuję za to,że do mnie zaglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu z wielka przyjemnością do Ciebie zaglądam, choć czasem nie wyrabiam ale się staram być na bieżąco:)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. cudnie wyglądają:) wiosennie i świątecznie się zrobiło:)Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już jest, zanim się obejrzymy i znów święta:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Cudne jaja!
    Tak, nim sie obejrzymy będą święta!

    Jeszcze raz z moca podziekowań!

    https://www.facebook.com/#!/events/661627223879343/686228288085903/?notif_t=like

    Udało i sie wrzucic nareszcie fotografie :)
    Moc pozdrowień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, mam nadzieję, że wszystko pójdzie po Twojej myśli, życzę powodzenia:)
      Pozdrawiam serdecznie Monika:)

      Usuń
  5. Oj Monisiu ty tak zawsze z takim spokojem napiszesz że ja się zawsze odprżam u ciebie a jajca cudowne porobiłaś te z zajcem jest śliczne buziaki ślę i zdrówka ci życzę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odprężaj się Mariii do woli, cieszę się, że Ci się podobają, zając jest uroczy:)
      Pozdrawiam serdecznie a zdrówko się przyda, Tobie tez wszystkiego dobrego życzę Monika:)

      Usuń
  6. Piękne jaja, ja również zaczęłam powoli je robić, w zeszłym roku miałam szydełkowe, a w tym zapragnęłam decu:) Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem Twoich jajeczek w deku:))
      Miłego weekendu Pozdrawiam serdecznie Monika:)

      Usuń
  7. Moniko przepiękne te jajka :)
    iście wiosenne !!!
    pozdrawiam pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne te jajeczka, aż się buzia uśmiecha na takie cudeńka :)
    Rozgoszczę się na tym Twoim hamaku :)
    Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na hamaku, jest mi niezmiernie milo Cie gościć, dziękuję za zaproszenie, skorzystałam:))
      Pozdrawiam serdecznie Monika:)

      Usuń
  9. po każdej burzy na szczęście wychodzi słońce...! :)

    super jajeczka, czekam na tegoroczne! :D u mnie świąteczne prace jeszcze kompletnie w lesie..., jakoś weny brak ze względu na różne troski... ale może właśnie na przekór trzeba się zmobilizować!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba na przekór troskom i zmartwieniom. A dla Ciebie...... mnóstwo dobrej energii, słoneczka i ludzi pozytywnie zakręconych i głowa do góry "jest dobrze a będzie jeszcze lepiej":)
      Pozdrawiam serdecznie Monika:)

      Usuń
  10. Piękne pisaneczki:) Zwłaszcza te z króliczkiem i kurczaczkiem są takie wesolutkie:) A u mnie jeszcze całkiem nie świątecznie:( Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za wizytę i miły komentarz:)
      pozdrawiam serdecznie Monika:)

      Usuń
  11. Ale piękne te pisanki :)))
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, muszę się wreszcie zabrać za tegoroczne:)
      Pozdrawiam i miłego weekendu życzę:)

      Usuń
  12. Witaj:)
    zawsze po burzy przychodzi słońce i nie ma innej opcji...
    a jajeczka takie królicze...:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie królicze i słodziutkie:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  13. Tak sobie pospacerowałam po twoim blogu...robisz piękne rzeczy!!!, a pisanki wesołe , wiosenne.Już zostałam twoim obserwatorem i zajrzę tu nie raz:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Basiu na hamaku, rozgość się wygodnie:))
      Pozdrawiam serdecznie Monika:)

      Usuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)