niedziela, 4 grudnia 2016

Świąteczne decoracje....

Mamy grudzień więc czas na świąteczne dekoracje, zawsze byłam  w tym temacie na samym końcu ale tym razem postanowiłam zacząć wcześniej. Potem będę miała więcej czasu na inne przyjemności. W zeszłym roku zrobiłam taki prosty świecznik z kieliszka i córce się spodobał więc w tym roku do tego wyzwania podeszłam już bardziej poważnie to znaczy przygotowałam się wcześniej. I teraz mogę pokazać co wyszło z kieliszka do piwa. 
Zapraszam do oglądania i komentowania .









 Miało być prosto i minimalistycznie i udało się myślę, że całkiem dobrze to wyszło. Przemyciłam trochę brokatu i srebrne szyszki, przydał się też reniferek ze scrapków. Dobrze, że moje szuflady są wypełnione takimi drobiazgami. W kolejnym poście pokaże Mikołajka muszę go tylko skończyć bo już jutro jest do odbioru. Tymczasem się żegnam do następnego postu.
Pozdrawiam serdecznie Monika :)

 
 " Krok po kroku, krok po kroczku idą święta, najpiękniejsze w całym roczku  idą święta."

10 komentarzy:

  1. A wiesz, że zawsze chciałam zrobić taki świecznik z kieliszka.. ale jakos zawsze mi czasu brakło. Może w tym roku się uda. Twój jest śliczny, biały puch z brokatem i szyszki to świetny zestaw . Cudnie wyszło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Aniu więc czekam na Twój kieliszek już jestem ciekawa. pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Te kieliszek wyszedł fantastyczny :)
    Nie dziwię się , że córce się podobał - mi też się podoba :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beatko córka bardzo kibicowała i właściwie sama tę kompozycje stworzyła. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba Twoja świąteczna ozdoba.Taka nastrojowa i unikatowa.Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł, wygląda prześlicznie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko! Twój kieliszek jest Przeuroczy, Ja też planuje takie kieliszki,tylko dekoracja trochę inna - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny świecznik. Podoba mi się jak go ozdobiłaś 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny klimacik, kto by pomyślał że w ten sposób można wykorzystać zwykły kieliszek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje, jeden stoi u mnie w biurze jest piękny. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)