środa, 14 grudnia 2016

Kartki świąteczne i rozważania o magii świąt bożegonarodzenia...

Grudzień to taki miesiąc gdy dopada nas nostalgia i za wszelką cenę chcemy rozsiewać w okół siebie tę  świąteczną magię. Stroimy pięknie nasze domy i drzewka w ogrodzie, szykujemy prezenty dla najbliższych, wspominamy tych co odeszli i tak upływa nam grudzień. Chociaż szczerze powiem, że z roku na rok postanawiam sobie, w tym roku to już na pewno będzie mniej całego szykowania i w ogóle. Postanowienia sobie a życie sobie a święta tuż tuż. 

Poinsecja, to kwiat który kojarzy się ze świętami, przygotowałam kilka kompletów kwiatów, które wykorzystałam do moich kartek. Gdyby ktoś kiedyś powiedział mi, że będę własnoręcznie robić kartki i będzie się to komukolwiek podobało to bym go wyśmiała. Życie jest zaskakujące i nieprzewidywalne i coś co dziś jest dla nas porażką jutro może być zwycięstwem. Trzeba tylko zakasać rękawy i iść śmiało pomimo wichrów i burz jakie na nas czekają.
 Zapraszam do oglądania i jak zawsze do konstruktywnej krytyki :)








Pozdrawiam serdecznie Monika:)

 " Czym byłoby życie bez wzruszeń i  namiętności, bez wzlotów i upadków.... niezapisaną czystą księgą. Właśnie po to przychodzimy na świat, by tę czystą księgę zapisać na swój własny i niepowtarzalny sposób. "

12 komentarzy:

  1. Moniko! Karteczki są Śliczne a ta pierwsza szczególnie, Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki piękne
    Życie życiem,a święta to cudny czas,mimo całego tego zabiegania

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko nie ma co krytykować, bo kartki są rewelacyjne . Wiele dziewczyn mówiło , że kartki to nie ich bajka a jak zaczęły w styczniu w mojej zabawie to poczyniły takie postępy że teraz śmigają z kartkami aż miło. Może i Ty weźmiesz udział w II edycji zabawy. Serdecznie zapraszam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki :) Ta ze świecą i poisencją najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko, piękne karteczki! a z przygotowaniami to zawsze tak jest;) pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj...dziękuję Ci za ten post, poczytałam, pomyślałam... :)) A Kartki, ja się Twoimi pracami zachwycam, mają ukryte piękno, takie które jest widoczne dla ludzi z duszą, potrafiącym patrzeć głęboko...Dla mnie śliczne i mam nadzieję, że zobacze jeszcze nie raz Twoje dzieła.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki przepiękne wszystkie. Najbardziej podoba mi się ze świeczką.
    W życiu różnie bywa ,, nigdy nie mów nigdy ".Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne prace, ja jestem zaurocozna Kochana i to bardzo :) Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne karteczki , na pewno ucieszą obdarowane osoby :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moniko, co roku obiecuję sobie mniej przygotowań, mniej zakupów, mniej jedzenia... i chyba całkiem dobrze mi to wychodzi. Nawet moją mamę przekonałam, że święta to nie tylko czyste okna i pełna lodówka :-)
    Śliczne są Twoje kartki - uwielbiam poisencje!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczne karteczki, szczególnie ta pierwsza z świeczką mnie urzekła;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Monia, a co tu krytykować. Sliczne karteczki. Poinsecje pierwsza klasa 😃

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)