wtorek, 6 grudnia 2016

Mikołaj poszukiwany.......

Wszystkie dzieci grzeczne i te mniej grzeczne, czekały dziś na Mikołaja. W  każdym regionie naszego kraju różnie go nazywamy ale czy to jest takie ważne?  Tak sobie myślę czy to ważne jak jest ubrany i jak go nazywamy? Coś mi się zdaje, że najważniejsza jest idea dawania odrobiny radości i serdeczności i nie jest ważne czy obdarujemy dziecko czy dorosłych. Każdy z nas jednakowo cieszy się z prezentu. Ile radości sprawia dawanie wiedzą tylko ci którzy wręczają prezent, nawet jeśli za nich zrobi to pan w czerwonym kubraczku. Uszyłam kilka takich Mikołajków dla maluszków a jeden a może dwa będą do wygrania w Galerii Maluszka. pl plus jakiś prezent konkurs będzie na Fb. i na blogu szczegóły już wkrótce. 
Tymczasem zapraszam do zapoznanie się z młodym Mikołajkiem. 
Rysopis poszukiwanego: wzrost około 40 cm.  oczy niebieskie , biała broda. Ubrany w czerwoną kurtkę i czerwone spodnie ma też wielki worek na prezenty, tylko go gdzieś podział, gapa z niego trochę ale trzeba mu wybaczyć jest młody i niedoświadczony.  
                                    





Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze, mam małe zaległości w blogowaniu, tak więc do miłego spotkania w sieci:) 
Pozdrawiam słonecznie Monika:))


" Zbyt często nie doceniamy potęgi dotyku, uśmiechu, prostej umiejętności słuchania, szczerego komplementu. Potęgi dobrego słowa, czy najmniejszego przejawu czyjejś troski, a przecież te drobne gesty i czyny mogą odmienić czyjeś życie. "

11 komentarzy:

  1. Świetny ten Mikołaj, super!!!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny gość, szkoda że o mnie w tym roku zapomniał :-(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko! Uroczy Mikołajek - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to te Mikołaj , rysopis się zgadza !
    Świetny :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty masz Mikołaja a ja jego sanie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. ups, dawno mnie tu nie było, przegapiłam ostatnie posty- wybacz:)
    Mikołaj jest świetny, ja szyję krasnala;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajniutki Mikołaj Moniczko :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny jest i tyle :) A doświadczenie jeszcze zdobędzie :)
    U nas dopiero pod choinkę pewnie coś przyniesie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny :) I te rumieńce dodające mu nieśmiałości :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)