piątek, 28 sierpnia 2015

Candy etap II......

Obiecałam candy w dwóch etapach i teraz nadszedł czas na etap drugi. Najpierw chcę wam jeszcze raz podziękować za etap I mam nadzieję, że bawiłyście się wspaniale. Teraz będzie zwyczajnie czyli cukiereczki dla wszystkich chętnych. Banerek do wstawienia na pasku bocznym proszę się częstować i bawmy się dobrze, zapraszam:)


 
Zasady zapewne wszystkim doskonale znane, ale żeby formalnościom stało się zadość, przypomnę:
- w komentarzu pod tym postem zgłoś chęć udziału w zabawie.
- na pasku bocznym swojego bloga wstaw podlinkowany baner.
- jeśli nie masz bloga, w komentarzu podajesz swojego maila, 
- podlinkowany baner wrzucasz na Facebooka (dajesz stosowny link w komentarzu).
- miło mi będzie, jeśli zostaniesz obserwatorem mojego bloga.
 To tyle spraw formalnych i mam nadzieję, że znajdą się chętni do wspólnej zabawy :)) 

Pozdrawiam i miłego piątku wam życzę Monika:)


"Każda za­bawa jest dob­ra, jeśli tyl­ko pot­ra­fisz się w nią ba­wić."

29 komentarzy:

  1. Ustawiam się w kolejce chyba jako pierwsza. Banerek umieszczony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bawimy się dalej. Banerek zamieszczony w pasku bocznym na moim blogu.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością rozpocznę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja myślałam, że to już koniec :)))))) Co prawda czytałam o dwóch etapach, ale trzy osoby już zostały wybrane :))))
    No cóż, to staje w kolejce bardzo chętnie :)
    Pozdrawiam Moniko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro to jeszcze nie koniec, to i ja spróbuję szczęścia ponownie :) Banerek już wisi. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście, że staję w ogonku

    OdpowiedzUsuń
  7. To i ja staje w kolejce oczekujących :-), strasznie mnie ciekaiw co bedzie w tym pudełeczku :-)
    Buziaczki .

    OdpowiedzUsuń
  8. No dobra, to i ja się ustawiam, a co tam, grzeczna byłam to i mnie się należy :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja nie w temacie:(((
    pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. W pierwszej części nie brałam udziału. Jakoś przegapiłam a jeżeli teraz można to bardzo chętnie stanę w kolejce.
    Pozdrawiam i miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja Cię zaskoczę ...nie ustawiam się w kolejce bo...
    Po pierwsze nie mam pojęcia jak ten banerek wstawić na swojego bloga ,to dla mnie w tej chwili fizyka kwantowa :)
    Po drugie czytałam wcześniej ,że "nowi" zapisują się tylko po nagrody,więc ja poczekam ....aż już trochę będę starsza :)
    A po trzecie nie mam Facebook ,choć reszta domowników owszem tak !

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapiszę się do zabawy z wielką radością. Zabieram banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A co tam, ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  14. W pierwszej części brałam udział to i w drugiej chyba też wypada.
    Pozdrawiam Monia i buziaki ślę do Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. i ja chętnie się przyłączę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyłączam się do drugiego etapu:) banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com
    A w zamian zapraszam Cię do mojego Candy:))

    OdpowiedzUsuń
  17. i ja także czekam, może się szczęście do mnie uśmiechnie- kreta@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Moniczko, z przyjemnością zgłaszam się do 2 etapu. Pierwszy etap bardzo mi się podobał :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Noż jak gapa I etap uciekł mi
    Gonię więc II co w kończynach dolnych sił

    Zgłaszam się wiec czym prędzej
    wszak pędzę!

    Pozdrowień moc
    Dobra Noc!
    ps.
    Zapraszam też serdecznie
    na me Candy:)
    Ole!

    OdpowiedzUsuń
  20. Moniczko zapisuje się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moniko chętnie wezmę udział w drugim etapie Twojej zabawy,banerek właśnie zawiesiłam :)pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapisuję się. Wszystko zrobione!

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam :) Ja też się zapisuję :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. oczywiście także w drugim etapie chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z wielką radością dołączam do zabawy :-) Pozdrawiam serdecznie
    http://domzmoichmarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)