piątek, 15 listopada 2013

Potęga świąt.......

Przygotowania do świąt ruszyły pełną parą , bombki , świeczki , zawieszki , kartki i wiele innych wspaniałości. Każda z nas chce, aby te święta były wspanialsze niż zeszłoroczne. Gdy przychodzi listopad zaczyna się świąteczna gorączka, w sklepach mnóstwo pięknych świątecznych ozdób, które są dość kosztowne i wszystkie jednakowe. Na dodatek koleżanka w pracy chwali się, że sama przygotowuje świąteczne dekoracje.
Mam pomysł jak zrobić piękną dekorację z przedmiotów, które znajdują się w każdym domu.




A więc potrzebujemy : 
 starą płytę DVD, kolorowe wycinanki, dziurkacz, klej vikol, brokat do paznokci, serwetkę świąteczną, nożyczki, 2 kółka z papieru wielkości płyty, wstążka, sznurek, lakier spray.





1.Jeżeli to ma być to zawieszka musimy zrobić dziurki w płytce, są dwie opcje wiertarka i tu mały problem musimy mieć malutkie wiertło, lub druga opcja wypalić, ja wybrałam tę drugą opcję. 






2.Na płytkę przyklejamy wycięte kółka, żeby zakryć napisy.


3.Następnie gruntujemy farbą akrylową, z malowania na pewno jakaś została nam z remontu ja użyłam Śnieżki.



4.Wycinamy lub wyrywamy motyw z serwetki i przyklejamy do płytki, ja wybrałam motyw z  mikołajem.


5.Ozdabiamy według uznania, ja ozdobiłam wycinanką z dziurkacza i srebrnym brokatem.



Tak ozdobiona płytka dostała nowe życie i może służyć jako zawieszka, a także bardzo dobrze się sprawdza jako podkładka pod kubek . 

  

I tak oto prezentuje się stara płytka dvd dołożyłam jeszcze serduszko z aniołkiem ale tak prawdę powiedziawszy to można powiesić koraliki wstążki lub co tylko sobie wymyślicie. Wasza kreatywność nie zna granic.

Przyjemnej zabawy w tworzeniu cudownych ozdób choinkowych i nie tylko. 
Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających do mnie i mam nadzieje, że kursik się komuś  przyda Monika :))

53 komentarze:

  1. witaj Moniko ,
    ogromnie dziękuję za ten instruktaż ,
    niby takie proste a takie piękne ,serduszko z Aniołkiem urzekło mnie :)))
    pozdrawiam cieplutko ...
    ja tez lubię kiedy podczas świąt dom jest udekorowany itd ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jak coś stworzysz to się pochwalisz :)) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. bardzo pomysłowa i ładna praca-pozdrawiam

      Usuń
  2. Pomysł bardzo fajny;)Ślicznie to wygląda.
    Dzięki za udział w zabawie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł a i wykonanie super:)))
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z płytki ..no patrz nigdy bym na to nie wpadła !!! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł !!! Nigdy bym na to nie wpadła, żeby z płytki zrobić taką fajną ozdobę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł, muszę przetestować z dziećmi :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj Aniu i daj znać jak wyszło, a tak a pro po z dziećmi to fajna zabawa :) Pozdrawiam

      Usuń
  7. Moniko świetny pomysl, dałaś płycie drugie życie, cudnie Ci wyszło, wspaniałe zawieszki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, koleżanki wyżej mają rację, świetny pomysł, prosty a efekt - gwarantowany. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile możliwości, świetnie się bawiłam dekorując płytkę :) Pozdrawiam serdecznie Monika :)

      Usuń
  9. Bardzo ciekawy sposób :) świetne ozdoby

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł i tutek :)
    trzymam kciuki za Ciebie :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko, też trzymam kciuki fajnie jest coś wygrać :)) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  11. Świetny pomysł:) Z rzeczy, które każdy raczej w domu ma wyczarowałaś świetną ozdobę:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pomysłowa ozdoba. Teraz przed świętami na pewno wiele osób skorzysta z tego pomysłu.Pięknie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł bardzo prosty i można sobie takich płytek dużo zrobić a kosz bardzo niski :) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  13. Prześliczna zawieszka! Idealna ozdoba lub pomysł na prezent. Pozdrawiam, Ania (kreatywnyslub.com)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna zawieszka. A jaki przystojny mikołaj?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na hamaku mam nadzieję, że Ci się tu spodoba i będziesz częstym gościem :))
      Pozdrawiam serdecznie Monika :)

      Usuń
  15. Piękne Moniko te zawieszki ale chyba mam lenia żeby sobie takie zrobić ta z mikołajem jest odlotowa a to serduszko z aniołkiem cudowności buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Marii jak ty jesteś leniem to ja już nie wiem co, tyle ostatnio wspaniałości zrobiłaś :) Pozdrawiam serdecznie M

      Usuń
  16. Tu udowadniasz, że nie trzeba mieć dużo pieniędzy na piękne ozdoby, żeby stworzyć odświętną atmosferę. Przedmioty ręcznie wykonane są śliczne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak nie wiele trzeba żeby zrobić coś samemu lub z dziećmi :)) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  17. świetny pomysł na zawieszkę :) bardzo fajna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w tej podkładce pod kubek z reniferkiem.
    Interesujące DIY.:) Może coś pokombinuję i też zrobię? Kto wie, kto wie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, jak zobaczyłam tego renifera to aż się uśmiechnęłam jest słodki :) kombinuj i potem się pochwal :)

      Usuń
  19. ale śliczności! świetny kursik:)))pozdrawiam Cię ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie nic, a jak z dziećmi lub z wnukami robisz to uciechy niemiara :) pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  20. świetny kursik :)), jak to wszystko można fajnie wykorzystać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, a jak ktoś akurat niema lakieru to nawet można lakier do paznokci wykorzystać tylko roboty więcej :)))

      Usuń
  21. Świetny kurs, ostatnio córka wyrzuciła całą masę starych niepotrzebnych płyt, mam nadzieję ,że coś jeszcze zostawiła bo takie zawieszki bardzo mi się podobają. Masz piękne pomysły i chętnie rozgoszczę się u Ciebie na zawsze :) Ina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam pięknie i bardzo się cieszę, że zagościłaś u mnie na dłużej:)) pozdrawiam serdecznie Monika :)

      Usuń
  22. Fajne!!! Jak uda mi się wygenerować jakąś chwilkę na następny projekt na pewno spróbuję:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę i miły komentarz i warto spróbować :))
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za wizytę i komentarz:)
      pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  24. Bardzo pomysłowe. Świetny kurs. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł, tym bardziej, że zbliżają się następne święta. Już można zbierać płyty:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super pomysł dzieki za instruktaż.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo pomysłowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)