środa, 5 marca 2014

Dziura....

Dziura jaka jest każdy widzi, ale zrobić dziurę kontrolowaną, to już trzeba trochę pomyśleć. Podjęłam siódemkowe wyzwanie u Danutki, a pierwsze jest właśnie pod tytułem dziura. W taki więc sposób powstała karteczka świąteczna z dziurą w kształcie jajka. 

Wyzwanie nr. 1. Dziura.


Kwiatuszki zrobiłam z papieru, a motylka i pisankę ze świątecznej serwetki.



I dziura z bliska, a w niej kurczaczek z jajeczkami.


 Karteczkę zgłaszam na wyzwanie u Danutki pod tytułem dziura.



Siedem wyzwań i siedem pomysłów. Zwycięży osoba, która zdobędzie najwięcej punktów w kolejnych wyzwaniach. Technika dowolna, więc każdy może podjąć wyzwanie i zinterpretować je po swojemu. Tak więc każdy ma szansę. Zapisy do 5 marca, kto jeszcze tam nie zajrzał to zapraszam.

"Nadzieja - marzenia i oczekiwania zawinięte w jedną paczkę." A. Bierce
  
.Mam nadzieję, że moja karteczka się spodoba i ktoś na nią zagłosuje za co z góry dziękuję:))
Pozdrawiam serdecznie Monika:)

35 komentarzy:

  1. Fantastyczna praca;)))Moniko, pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, Twoje zdanie jako profesjonalistki w tej dziedzinie, jest dla mnie bardzo ważne:)
      Pozdrawiam serdecznie Monika:)

      Usuń
  2. Karteczka jest śliczna Moniko bynajmniej elegancka bo ta moja dziura to mnie brzuch boli sama z siebie się śmieję - ślicznie ten kurczaczek wygląda buziaki ślę i trzymam kciuki za ciebie moja rywalko -hihihi Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marii, byłam widziałam i się uśmiałam, pomysł super. Nagrodę na najśmieszniejszą to już masz zapewnioną hahaha. Chyba nikt w tej dziedzinie Cię nie pobije:)
      Pozdrawiam serdecznie Monika:)

      Usuń
  3. Świetna praca i super pomysł Moniko :) Ja dziś od rana czytam o wszelakich dziurach na blogach, wyzwanie Danutki jest bardzo popularne, sama nie mam pomysłu na dziurę ;( Pozdrawiam Cię serdecznie :) Ina

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomniałam dopisać,że głosować będę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ino za miłe słowa:) Pozdrawiam serdecznie Monika:)

      Usuń
  5. Karteczka wyszła pięknie dziura widoczna i zaliczona.Moniko cieszę się, że wzięłąś udział w moich wyzwaniach i życzę powodzenia:)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję miałam trochę obaw czy coś wymyślę, ale jakoś poszło i już jestem ciekawa następnego wyzwania:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Bardzo pomysłowa ,uwielbiam motyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się wydawało, że motyl uwieńczy dzieło:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Powodzenia w wyzwaniu, może ja kiedyś będę na tyle czasowa, żeby się w cos zabawić, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, warto się zabawić, zawsze jeszcze możesz dołączyć:)
      Pozdrawiam serdecznie Monika:)

      Usuń
  8. Śliczna karteczka i pomysłowo wykorzystany element dziury !Pozdrawiam:) i życzę sukcesu w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka i pomysłowo wykorzystany element dziury. Życzę powodzenia w zabawie i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz i odwiedziny:)
      Pozdrawiam serdecznie Monika:)

      Usuń
  10. Podoba mi się :) Ten zawijasek pięknie zwraca uwagę na kurczaczka :)
    Zapraszam do mnie na pierwsze karczochowe jajeczka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że zawijaski wygrane u Oli już mi się kończą, dzięki nim kartki wyglądają dużo lepiej. Na jajeczka oczywiście wypadnę:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  11. Swietny pomysł na dziurę.I od razu masz bardzo ładną kartkę.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był zamysł, do wyzwania ale tez praktycznie więc padło na kartkę świąteczną:)
      Pozdrawiam serdecznie Monika:)

      Usuń
  12. Piękna dziura, a jak jeszcze z takiej dziury wygląda kurczaczek, to jest super.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna kartka Moniko :) szkoda, że tak późno trafiłam na to wyzwanie... :(

    OdpowiedzUsuń
  14. przecudowana kartka !

    u mnie : obrazy, decoupage, sianowije, poduszki i inne ozdoby
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    jak zbierze się 100 obserwatorów zapraszam na candy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudna karteczka:) świątecznie sie zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj świątecznie już i wiosennie:) pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  16. Święta racja , jak zrobić kontrolowana dziurę - super to wymyśliłaś , świetna karteczka pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysłowa dziura :)))
    Oczywiście zagłosuję :)
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna kartka. Doskonały pomysł. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pierwsze wyzwanie ciekawa jestem co wymyślę na drugie:) pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  19. Kartka jest śliczna i świetnie zrobiona:) Powodzenia życzę a ja biegnę zagłosować:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. pomysłowo,ślicznie-życzę wygranej:)ściskam na cały tydzień:)

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)