piątek, 2 maja 2014

Kartka dla szefowej.....

Miałam bardzo ambitne plany na majowy weekend i jak zwykle życie je zweryfikowało. Zaczęło się od małego kataru, a na dużej alergii się skończyło i w ten sposób mogę nadrobić zaległości w postach i w pracach, a trochę ich mam do zrobienia. Tak więc popijam czarny bez i herbatkę z czystka i powolutku coś tam tworzę. Będzie dużo zdjęć a mało tekstu, bo głowa mi pęka a i wena do pisania chyba sobie poszła.
Dziś chcę Wam  pokazać kartkę jaką zrobiłam dla szefowej mojej młodszej córki. 


Były dwie wersje z kwiatem ecri


 I z kwiatem fioletowym


Ciekawa jestem która wersja podoba się Wam bardziej ?


Środek kartki


Całość w ozdobnym pudełku



Muszę jeszcze podziękować Basi  za kartkę świąteczną i wspaniałe upominki jakie od niej dostałam. Kaczuszkę i jajeczko ozdobione przez Basię, oraz za kartkę od Marii dziękuję Wam dziewczyny za pamięć.
A to prezenty od Basi



 
 Dziękuję Wam dziewczyny za pamięć miło jest dostać coś czego się w ogóle nie spodziewamy.
Pozdrawiam serdecznie i miłego jutrzejszego świętowania:))

  "Dob­ro i zło na­leży pa­miętać wie­cznie. Dob­ro, po­nieważ wspom­nienie, że kiedyś nam je wyświad­czo­no, uszlachet­nia nas. Zło, po­nieważ od chwi­li, w której je nam wyrządzo­no, spoczy­wa na nas obo­wiązek odpłace­nia za nie dobrem." Mikołaj Gogol

10 komentarzy:

  1. Witaj! Obydwie kartki są bardzo delikatne i stosowne do okazji. Myślę, że szefowej się spodoba sam fakt iż ktoś sobie zadał trud" pamiętania" . Podarunki zawsze cieszą. Pozdrawiam cieplutko, chodż zimno za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka z kwiatem ecri jest super , świetne pudełko ,a upominiki milusie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym miała wybrać , nie potrafiłabym .Obie piękne i eleganckie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciezki wybor bo fiolet jest moim ulubionem kolorem jednak druga wersja kwiata rowniez bardzo mi sie podoba. Pieknie wykoanlas kartke. Bardzo estetycznie i starannie. Brawo ! A do tego opakowanie -cudne ! Jak glowa boli to warto bys odpoczela od komputera i robotek bo to strasznie meczy ! Trzymaj sie Moniczko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie karteczki są bardzo ładne. Jak dla mnie to z kwiatkiem ecri. Pudełeczko też piękne. Swietne prezenciki. Dużo zdrówka i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniko piękne prezenty dostałaś tak samo jak cudne kartki zrobiłaś.Nie umiałabym wybrać tej naj:))))obie mi się podobają.Zdrowiej!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie karteczki śliczne i eleganckie. Miło dostać taki drobiazg:)Życzę szybkiego powrotu do formy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełeczko karteczka jest cudowne - śliczne prezenciory dostałaś - buziaki śle marii

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna kartka zapakowana w cudowne pudełko :) Bardzo ładne prezenty Moniko. Życzę również dużo zdrówka i pięknego tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. obie karteczki są śliczne:) ciężko by było mi wybrać:) cudne prezenty dostałaś:) Zdrówka Ci życzę Moniko!!

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)