poniedziałek, 17 czerwca 2013

Wazon teściowej

Hej, 
Minęła niedziela odpoczywałam od komputera na łonie natury, pogoda była wspaniała nie licząc poranka ,który troszeczkę nas zmoczył, po za tym było super. Naładowałam akumulatory. 
Wracając do dekupażu to chciałabym pokazać wazonik, który zrobiłam dla mojej córki, był to prezent dla przyszłej teściowej. 




I jeszcze chustecznik dla mojej przyjaciółki  Eli, która obchodziła swoje kolejne ''18-te urodziny '' bo każda kobieta ma zawsze osiemnaście lat .



Uwielbiam cytaty mądrych ludzi, pozwalają man uczyć się od nich a czasami wywołują uśmiech.

''Wykreślić ze świata  przyjaźń .... To jakby zgasić słońce na niebie, gdyż niczym lepszym ani piękniejszym nie obdarzyli nas bogowie''  Cyceron

Miłego dnia życzę, żegnam z ciepłymi pozdrowieniami Monika:))

2 komentarze:

  1. Ten wazon bardzo mi się podoba, myślę, że przyszłej teściowej również :)) Zostaje obserwatorem bo ciekawie się zapowiada :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Cię serdecznie.Jest mi bardzo miło,że zostaniesz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)