czwartek, 4 czerwca 2015

Męskie sprawki.....

Ostatnio robię sporo kartek, a czasu do wstawiania pojedynczych postów  mało, więc postanowiłam je jakoś pogrupować. Swoją drogą wiele się ostatnio u mnie działo, przewróciłam swoje życie do góry nogami i to jeszcze nie koniec, ale o tym innym razem. Dziś chciałabym pokazać moje męskie kartki jakie zrobiłam, może komuś posłużą za inspirację na przykład na dzień ojca lub inną okazję. Zapraszam do oglądania:)
Na początek kartki w formie koszuli, przecież każdy mężczyzna powinien mieć przynajmniej jedną.
Na tagu umieściłam kod kreskowy utworzony z daty urodzin solenizanta.


Jako, że w Digi Scrap jest wyzwanie męskie no co uwagę zwróciła mi Marta  zgłaszam swoją kartkę do tego wyzwania. Grafika od Jolangg dziękuję:)


Następne kartki były w formie garnituru nie wszystkie zdjęcia dobrze wyszły, były robione na szybko i w nocy więc światło takie sobie. Muszka ze wstążki i obowiązkowo poszetka do kompletu.



 Czerwony garnitur w ogóle nie chciał współpracować z aparatem i wyszło jak widać.


 Do każdej kartki oczywiście ozdobne pudełeczko.


 Dla wielbiciela pewnego napoju.








Dla miłośnika górskich wędrówek.




Dla pewnego dżentelmena.

Na dziś to by było wszystko ciekawa jestem która z kartek wam się spodoba.
Pozdrawiam cieplutko i miłego tygodnia wam życzę Monika:)


"Naturalne zdolności, podobnie jak naturalne rośliny, wymagają pielęgnowania." Francis Bacon

42 komentarze:

  1. Kochana wszystkie karteczki super, te męskie z koszulą jakie fajne, a pomysł z kodem kreskowym rewelacja. Ja dla "Tatów" już mam zrobione kartki i też są w kształcie garniuturów z muszką, ale wstawię je za jakiś czas, żeby nie zdradzić wcześniej niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko jest w Digi scrap Męskie wyzwanie koniecznie zgłoś je!!!!!!!!!!!!!!! Czekam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam pomysłowość i wykonanie. Każda z nich jest wyjątkowa z wyjątkowym przeznaczeniem. Nie umiem wybrać. Garniturowe i koszulowe są świetne i ta przeznaczona dla miłośników pieszych wędrówek. Serdecznie pozdrawiam życząc samych udanych pomysłów i ich realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Urso lubię robić kartki jak wiem dla kogo są przeznaczone:) pozdrawiam i miłego wieczorki Ci życzę:)

      Usuń
  4. Jeny Moniko jakie one wszystkie śliczne i pomysłowe - widzę że naprawdę się zaangażowałąś w karteczki a co z decu ? - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mari jest popyt to i podaż musi być a deku też coś tam robię obecnie podkładki i skrzynki:) pozdrawiam

      Usuń
  5. Moniczko kartki cudne- narobiłaś się przy nich.
    Mnie nie zainspirujesz niestety, jakoś mnie nie kręcą i nie mam nawet czasu, żeby spróbować,
    dlatego z ogromną przyjemnością oglądam je u Ciebie:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze Ci się podobają, ja u Ciebie z przyjemnością oglądam frywolitkę:) pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  6. Wszystkie są piękne, ale najbardziej podobają mi się koszule i karteczka dla miłośnika gór :)
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie było zamówienie bez kwiatów i góry a i jeszcze jego samochód w serduszku:) pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  7. A mi najbardziej spodobała się dla miłośnika napoju wyskokowego :), świetna kolorystyka, opakowanie - dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wiem dla kogo karteczka jest przeznaczona to mogę trochę poeksperymentować i jeszcze musi to być osoba z poczuciem humoru:) pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  8. Piękne są wszystkie. Jestem za karteczkami koszulowymi i z kapeluszem. Bardzo mi się podobają i na pewno będę próbować zrobić. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te koszulowe fajnie się robiło a z kapeluszem to już dla pana w słusznym wieku i bardzo dystyngowanego:) pozdrawiam Cię cieplutko;)

      Usuń
  9. Wow, jak ich dużo i jakie pomysłowe. Ta dla miłośnika piwka - najlepsza, mój mąż z takiej ucieszyłby się;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie każdy pan by się cieszył tylko markę napoju można by zmieniać do woli:) pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  10. wszystkie świetne! i trudno jest mi wybrać jedną....pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu, każda jest inna bo każda dla innego pana:) pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  11. Bardzo pomysłowe i efektowne te karteczki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moniko, świetne kartki! Nie każdy potrafi ugryźć męskie sprawki :-)
    Podoba mi się pomysł z kodem kreskowym i pin up girl i dżentelmen... bardzo fajne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko lubię robić kartki jak wiem kto je otrzyma, to i męskie mnie nie przerażają:) pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  13. Piękne kartki, bardzo ciekawa forma. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartki są świetne. Najfajniejsze jest to, że każdy mężczyzna może znaleźć coś dla siebie :)
    Koszule, krawaty są cudne, ale mnie urzekły te z pin up girl :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu według potrzeb,te z pin up girl to dla tych bardziej rozrywkowych:) pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  15. Super karteczki :) zwłaszcza te koszule boskie.. dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne męskie kartki, nie miałam okazji robić takiej kartki a są świetne. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jeszcze przed Tobą na pewno znajdzie się okazja do zrobienia :) pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  17. Wszystkie są urocze Moniczko ale najbardziej spodobał mi się garniturek z żółtą muszką - wygląda bardzo elegancko. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu,garniturki z żółtą i czerwoną muszką były na 50-te urodziny bliźniaków jeden jest poważnym panem dlatego dostał taki elegancki, a drugi troszeczkę swawolny więc dostał czerwony garniturek. Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  18. Moniko wszystkie mi się bardzo podobają, robisz niesamowite postępy, rewelacyjnie skrojone koszule:) super i byle tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu te koszule bardzo fajnie mi się robiło:) pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  19. Świetna koszula. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne są te męskie kartki z muszkami, szczególnie w groszki, dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne karteczki! szczególnie podobają mi się koszule sztalugowe - chętnie kiedyś wykorzystam Twój pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. czy to znaczy że teraz chodzisz do góry nogami czy że tyle masz na głowie? ;-D

    gajery- świetne! :-)))

    OdpowiedzUsuń

Ci, którzy wnoszą w życie innych ludzi promień słońca to ludzie, którzy nie potrafią zatrzymać go dla siebie. Dziękuję za ten promień:)